Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 533 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 332,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 26464978 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роман Колещук |
| Телефон: | +380503722965 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88017, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до умов пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, зокрема, вимагалось Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний підпис КЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовником перевірено підпис на сайті https://czo.gov.ua/verify та встановлено, що учасником накладено УЕП (Тип підпису Удосконалений), а не КЕП, що суперечить вимогам пункту. У відповідь на запит Міністерство цифрової трансформації України повідомило наступне (лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587): «Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; пункт 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, зокрема, вимагалось Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний підпис КЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовником перевірено підпис на сайті https://czo.gov.ua/verify та встановлено, що учасником накладено УЕП (Тип підпису Удосконалений), а не КЕП, що суперечить вимогам пункту. У відповідь на запит Міністерство цифрової трансформації України повідомило наступне (лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587): «Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.» Просимо подати документи шляхом внесення змін або у новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.