Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 271 740,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 358,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Сокальжитлокомунсервіс" |
ЄДРПОУ: | 31963156 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мочульська Людмила Олегівна |
Телефон: | +380325773757 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Героїв УПА 11 |
2 |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “СОКАЛЬЖИТЛОКОМУНСЕРВІС” Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА щодо Закупівлі Лавки садові, лавки для парку, код ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-15-015979-a 1). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Згідно п. 1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав скановану “Довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору”, яка не містить власноручного підпису та печатки” не наклавши КЕП/УЕП на цей електронний документ окремо. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Надати “ Довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору” з власноручним підписом та печаткою наклавши КЕП/УЕП на цей електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.