Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 405 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 025,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
ЄДРПОУ: | 01994959 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Куценко Анастасія Вікторівна |
Телефон: | 380997107697 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25011, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
4 |
Шановний учаснику! При більш детальному розгляді вашої пропозиції було виявлено ряд невідповідностей тендерній документації а саме: 1.) Відповідно до абзаца 2 пункту 1 розділу І Додатку № 1 до Тендерної документації учасник має надати довідку, що подається у формі сканованого документа, складену у довільній формі (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про Учасника: а) юридична та фізична адреси Учасника, телефон, факс, електронна адреса; б) ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер); в) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); г) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). д) інформація про форму оподаткування Учасника – спрощена (платник єдиного податку) чи загальна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України, а також відомості щодо реєстрації Учасника платником податку на додану вартість чи підстав щодо не реєстрації Учасника платником податку на додану вартість. В поданій вами тендерній документації наявна довідка з інформацією про Учасника, але в ній не міститься інформація про електронну пошту та форму оподаткування Учасника. 2. Відповідно до вимог п.п 3 п.13 розділу І додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати довідку, складену у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. (Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного за характеристиками товару та/або товару за 4 цифрою коду ДК закупівлі). В поданій вами тендерній документації наявна довідка про досвід виконання аналогічних договорів, але в ній відсутня інформація про адресу і телефон замовників, вказаних в довідці договорів. Відповідно до частини 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Виходячи з викладеного вище прошу вас внести зміни до довідки, що містить інформацію про учасника та до довідки про виконання аналогічних договорів та завантажити відповідні документи протягом встановленого постановою 1178 строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.