Закупівлю оголошено - 03-11-2023, 15:42. Дата останніх змін - 28-11-2023, 11:33

Офісні меблі

Закупівля: UA-2023-11-03-011890-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-03-001319-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-11-2023, 15:42
по 09-11-2023, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-11-2023, 09:00
по 14-11-2023, 09:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 15-11-2023, 14:59
по 15-11-2023, 15:22

Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-11-2023, 09:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:189 586,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 895,86 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Мельник
Телефон:+380673578385
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
5


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий кутовий 1600*1700*750 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Тумба для кулера 1100*450*450 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл для відвідувачів 700*600*750 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл письмовий 1450*1600*750 мм.

2
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа для одягу 2286*600*550 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа для паперів 2286*800*400 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Тумба для паперів 1100*800*400 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл кутовий 1750*1600*750 мм.

2
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа для одягу 2000*1200*550 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа для паперів 2286*820*400 мм.

2
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа кухонна 850*850*600 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа кухонна 850*500*600 мм.

2
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл кухонний на 6 осіб 1800*700*750 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа для одягу 2286*600*550 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Тумба 1500*1400*400 мм.

5
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл 2000*500*800 мм.

2
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл письмовий 2000*700*750 мм.

2
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл 1100*600*750 мм.

1
штуки
21012 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , провулок Костя Широцького, 24 ,
по 15-12-2023
39130000-2
Офісні меблі


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-11-2023, 16:30:23
Видалено03-11-2023, 15:56:25
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-11-2023, 16:12:41
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-11-2023, 16:12:41
Експортовано:03-11-2023, 16:12:41
Експортовано:03-11-2023, 16:12:41
Експортовано:03-11-2023, 16:12:41
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
1 895,86 UAH
Початок аукціону:
15-11-2023, 14:59
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Кедр-ВВ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26, 21100, Коломієць Віктор
Остаточна пропозиція:
176 316,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
176 316,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-11-2023, 09:41

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-11-23, 17:10:31
24

Відповідно пункту 1 розділу 5 Документації спрощеної закупівлі та пункту 11.4 Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України», якщо Замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі Офісні меблі згідно з кодом ДК 021:2015 - 39130000-2: Офісні меблі (№UA-2023-11-03-011890-a ● 970f9c7c2e59447598ccbe21b98df3c0) ПП «Кедр - ВВ», виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: - пунктом 3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі, зазначено, що Учасник у складі пропозиції надає заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6,7), опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Так, Учасником в складі своєї пропозиції надано опитувальник юридичної особи із внесеними змінами у форму та структуру Опитувальника контрагента – юридичної особи відповідно Додатку 6 та у форму Опитувальника учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці відповідно Додатку 8 Документації спрощеної закупівлі. На підставі вище викладеного, необхідно затвердити вимогу про усунення невідповідності в інформації та документах, що поданні Учасником ПП «Кедр - ВВ» (далі – Учасник) у складі пропозиції, подання яких передбачалось в оголошенні та документації спрощеної закупівлі за предметом Офісні меблі згідно з кодом ДК 021:2015 - 39130000-2: Офісні меблі (№UA-2023-11-03-011890-a ● 970f9c7c2e59447598ccbe21b98df3c0), наступного змісту: «Відповідно пункту 3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6,7), опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Опитувальники заповнюються за формою та структурою передбаченою відповідними Додатками Документації спрощеної закупівлі, без внесення змін в форму та структуру відповідних документів»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-11-23, 17:10:31
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-11-03-011890-a-a1
Номер договору:
2013-00133-23
Дата підписання договору:
28-11-2023, 11:29
Строк дії договору:
з 28-11-2023 по 31-12-2023
176 316,00 UAH
Ціна договору
146 930,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП КОЗАК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Нетішин, Курчатова, буд. 7, кв. 89, 30100, Козак Василь Володимирович
Остаточна пропозиція:
135 100,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
135 100,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП КОЗАК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
135 100,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
135 100,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Кедр-ВВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
176 316,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
176 316,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ