Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 764 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 645,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03067009 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кокіль Іванна Іванівна |
Телефон: | 380979913744 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,Рівне, вулиця Київська, будинок 60 |
7 |
Прохання виправити виявлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ”, у тендерній пропозиції надано інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, однак завантажена копія договору не відповідає зазначеній інформації в таблиці.
Прохання виправити виявлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ” вимагалося надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.