Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 494 460,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 944,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
ЄДРПОУ: | 38602403 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Кононенко |
Телефон: | +380542665573 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40016, Україна, Сумська область,м. Суми, Вул. Сергія Табали (Сєвєра), 70 |
2 |
Під час розгляду пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ КОТЕНКОВОЇ ІЛОНИ ВЯЧЕСЛАВІВНИ у процедурі закупівлі Офісних меблів, код ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (ідентифікатор UA-2023-11-03-010021-a) та враховуючи інформацію надану ініціативним підрозділом відповідальним за закупівлю, відповідно до пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: - відповідно до пункту 5.3 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-гарантію щодо доставки товару, завантажувально-розвантажувальних робіт та збирання меблів здійснюється транспортом та за рахунок учасника (постачальника). - відповідно пункту 7 Додатку 2 тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу на протязі 3 робочих днів після письмової заявки Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: – лист-гарантію щодо інформації по доставці товару, завантажувально-розвантажувальних робіт та збирання меблів здійснюється транспортом та за рахунок учасника (постачальника); – довідку про дійсність талонів на території України строком, який повинен складати не менше ніж до 31.12.2023 та гарантованим продовженням їх терміну дії до одного року; – гарантійний лист, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу на протязі 3 робочих днів після письмової заявки Замовника. Враховуючи, що учасниця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА надала лист погодження з усіма вимогами додатку та виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо) та на виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОТЕНКОВОЇ ІЛОНИ ВЯЧЕСЛАВІВНИ у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.