Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 670 053,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 350,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02145010 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Роман Кецкало |
| Телефон: | +380512372272 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
4 |
1.Пунктом 1 таблиці, наведеної в додатку № 1 до тендерної документації, визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поставка стільців дитячих та шкільних. Учасником ФОП Бабійчук О.Л. в складі тендерної пропозиції надано договір № 6 від 13.09.2023р. з додатками. Учасником документально не надано підтвердження отримання товарів, а саме видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Для усунення невідповідності учасник має надати документи, які підтверджують отримання товарів, а саме видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.