Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2023 рік від 29.06.2023. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Джерело фінансування- кошти Пенсійного фонду України.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 198 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 987,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 14099344 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Думітро Вікторія Олексіївна |
| Телефон: | +380577062545 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61022, Україна, Харківська область,місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби щодо закупівлі жалюзів вертикальних та ролетів сонцезахисних відкритого та закритого типу
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2024, 14:02
Період оскарження:
з 31-01-2024, 15:35 по 11-02-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-12-2023, 09:23
Період оскарження:
з 22-12-2023, 09:51 по 02-01-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.