Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Строк поставки товарів-протягом 14 календарних днів з дня отримання Замовлення в усній чи письмовій формі, але не пізніше 01.12.2023 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 51 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 255,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут" |
| ЄДРПОУ: | 25556649 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Ключук |
| Телефон: | +380675519505 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Пасічна, 68 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згідно пп. 3.1. Розділу 3 Тендерної документації: Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником процедури закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису), то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно. Учасником завантажено в складі Тендерної пропозиції довідки, листи, Тендерну пропозицію, відомості про Учасника, довідку про наявність аналогічних договорів без підпису уповноваженої особи Учасника. На усунення невідповідностей необхідно: Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. Відтак, такі документи як довідки, листи, Тендерну пропозицію, відомості про Учасника, довідку про наявність аналогічних договорів необхідно підписати уповноваженою особою учасника та завантажити до Тендерної пропозиції Учасника. *примітка: після усунення невідповідностей учасник обов’язково повторно підписує пропозицію КЕП/УЕП. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згідно пп 1.1. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей: Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасником таку довідку надано, однак в 5 стовпчику форми не заповнено відомості щодо "Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору" Окрім того, № договору зазначений в довідці не відповідає № аналогічного договору поданого в складі Тендерної пропозиції. 2. Згідно вимог пп.8 п. 5.2. Розділу 5 Тендерної документації: Надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення такої закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут». Учасником надано такий документ, однак він не виданий Замовником торгів. 3. Згідно вимог пп.8 п. 5.2. Розділу 5 Тендерної документації: Окрім того, у складі тендерної пропозиції надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше оголошення даної закупівлі. Учасником надано такі документи, однак, вони видані 20.09.2023 р.. а отже, раніше оголошення даної закупівлі, що не відповідає вимогам Тендерної документації. На усунення невідповідностей Учаснику необхідно: - Привести у відповідність Довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та заповнити всі дані згідно встановленої в Тендерній документації Форми. - Надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення такої закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут». - Надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше оголошення даної закупівлі. *примітка: після усунення невідповідностей учасник обов’язково повторно підписує пропозицію КЕП/УЕП. 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.