Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04396288 Досьє YouControl |
Сайт: | https://lanmisto.gov.ua |
Контактна особа: | Тетяна Ярмолюк |
Телефон: | +380675980051 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 47400, Україна, Тернопільська область,м. Ланівці, вул. Незалежності, 34 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей. Уповноваженою особою замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВД ТЕКС" (далі-Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Спальні мішки код ДК 021:2015:39520000-3 – Готові текстильні вироби (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-20-015634-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником та подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовником у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації (пункт 1 таблиці) встановлена вимога надати Учасником не менше 1 копії договору (з додатками у разі наявності), на постачання аналогічного товару на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає коду ДК 021:2015:39520000-3 – Готові текстильні вироби. Учасником надана копія договору від 01.08.2023 р. № 23.В.5. В договорі немає назви предмету закупівлі та не зазначено, що предмет закупівлі відповідає коду ДК 021:2015:39520000-3 – Готові текстильні вироби, а тому документально не підтверджено відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. В пунктах 1.1 та 3.2 Договору вказано, що поставка товару в асортименті здійснюється згідно Специфікацій, а в пункті 11.5 зазначено, що усі додаткові угоди та додатки до договору є його невід'ємними частинами. Специфікація – це документ, який містить увесь спектр товарів, які є предметом договору поставки. Специфікації Учасником не надані. Таким чином, договір не містить інформації про предмет договору. З метою усунення зазначених невідповідностей, просимо Учасника виправити свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постаново. КМУ від 12.10.2022р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Беручи до уваги вищезазначені виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури, просимо виправити вказані невідповідності і подати у встановлений законодавством строк.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.