Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) 7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. 7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Адреси поставки товару: м. Івано-Франківськ, вул.Чорновола,59а – 65шт.-шафа для документів, 59шт.-шафа для одягу. м. Івано-Франківськ вул.Довга,42 – 63шт.-шафа для документів, 65шт.-шафа для одягу. м. Івано-Франківськ вул.Франка,30 – 31шт.-шафа для документів, 30шт.- шафа для одягу. м. Івано-Франківськ вул Вовчинецька,196,а – 51 шт.-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 6 шт.-пенал для документів. м. Івано-Франківськ вул.Привокзальна,17 – 7 шт- шафа для документів, 3 шт.-шафа для одягу, 7 шт-пенал для одягу, 8шт.-пенал для документів м. Івано-Франківськ вул.Тичини,4 – 43шт-шафа для документів, 43шт.- шафа для одягу, 24шт.- пенал для документів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 419 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 095,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 42352786 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оперук Людмила |
| Телефон: | 380668836940 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до тендерної документації КНП «ЦПМКДД» затверджено уповноважено особою від 16.10.2023року тип процедури - відкриті торги з Особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи 39122000-3 Серванти та книжкові шафи k Перелік виявлених невідповідностей: 1. У Довідці відсутня інформація при поданні тендерної пропозиції термін експлуатації (років); 2. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника; 3. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (лак, тощо), з яких виготовляються меблі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.1 2.Відповідно до Додатку 2 тендерної документації п.2 пп.4 3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Для підтвердження якісних характеристик учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи: п.1 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання зобов’язань по договору. У довідці необхідно зазначити: 2) термін експлуатації (років); 2. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника; 3. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (лак, тощо), з яких виготовляються меблі. Зокрема у пп.1.8. тендерної документації Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиці а саме: У разі не змоги надати, хоча б одного з документів визначених в цій документації, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.