Закупівлю оголошено - 10-10-2023, 15:55. Дата останніх змін - 31-10-2023, 00:02

Фляга індивідуальна польова (пластикова) Вид 1

Закупівля: UA-2023-10-10-012038-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-10-2023, 15:55
по 16-10-2023, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2023, 12:00
по 19-10-2023, 12:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-10-2023, 12:00

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:5 940 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:59 400,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Камінська Ірина Вячеславівна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04080, Україна, Київська область,Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А
5


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фляга індивідуальна польова (пластикова) Вид 1

30000
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-12-2023
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:10-10-2023, 15:55:46
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:10-10-2023, 15:56:01
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
59 400,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Кловський узвіз, буд. 13, офіс 25, 01021, Микола
Остаточна пропозиція:
5 940 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 940 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 10-10-2023, 15:55:46
Способи підтвердження:
Документ
Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ