Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Пневмокаркасний намет (детально в додатку №3, 3.1 до ТД)
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 965 891,50 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 829,46 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Контактна особа: | Михальчук Сергій Григорович |
Телефон: | 380384263888 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 у складі пропозиції Учасника не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність ПВХ тканини нормам ДСНтП на який є посилання в п.4.2 технічної пропозиції Вих.№ 09107 від 09.10.2023. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 відповідно до пункту 4.2 додатку А додатку 3.1 до ТД «Технічна специфікація до предмета закупівлі»: ПВХ тканина, яка використовується для виготовлення намету, повинна бути безпечною для використання та відповідати вимогам Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги», затверджених наказом МОЗ України від 29.12.2012 №1139. Зокрема, рівень поширення в атмосферне повітря хімічних речовин з ПВХ тканини, що використовується у виробництві намету, не повинен перевищувати рівня встановлених «Гранично допустимих концентрацій хімічних і біологічних чинників в атмосферне повітря населених місць». На підтвердження зазначеного Учасник зобов’язаний надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність ПВХ тканини вищезазначеним нормам ДСНтП. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП Сухачова Н.М. необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність ПВХ тканини нормам ДСНтП
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.