Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 809 530,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 18 095,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Голубков |
Телефон: | +380971281687 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.Максименка Федора, будинок 21-Б |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРШЕЛТЕР»: 1. Згідно пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Замовника учасники повинні надати: «- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (договору про закупівлю);» Учасник ПП «УКРШЕЛТЕР» надав лише Наказ № 1-К від 12 жовтня 2015 р. «Про прийом на роботу» директора, в якому зазначено, що директор приступив до виконання обов’язків з 13 жовтня 2015р., але при перевірці інформації у вільному доступі, а саме у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було виявлено невідповідність, що директор ПП «УКРШЕЛТЕР» Подлесовський Д.С. призначений з моменту реєстрації Товариства, тобто з 12 серпня 2015р., а не з 12 жовтня 2015р. Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРШЕЛТЕР» потрібно усунути вищевказані невідповідності та (дозавантажити до тендерної пропозиції).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.