Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 094,05 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 45,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ" |
| ЄДРПОУ: | 30218246 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Кобко |
| Телефон: | +380443514250 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ,м. Київ, ПРОСП. ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: a. Не відповідно заповнена Форма 1 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». b. Не підписаній Проєкт договору. (Надана тільки довідка) c. Не вказано у «Тендерній пропозиції» Учасника, який не є платником податку на додану вартість, обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. Додаток № 1 до тендерної документації, Кваліфікаційні критерії b. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, №3 «Проєкт договору про закупівлю». c. Додаток № 4 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Привести у відповідність довідку чітко за Формою 1 b. Надати згоду з проєктом договору, шляхом підписання проєкту договору. c. У разі якщо Учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, вказати обставину з посиланням на відповідні положення податкового законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.