Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 660 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 44069365 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Біловус |
| Телефон: | +380964653904 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 80362, Україна, Львівська область,Жовківський р-н, селище міського типу Куликів, пл.Незалежності, будинок 27 |
3 |
Шановний Учаснику! У складі Вашої пропозиції наявна така невідповідність: У Вашій пропозиції наявний документ який не належним чином завірений та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: згідно п.6 Додатку 2 тендерної документації вимагалася кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на території України. Таким чином, просимо виправити вказану невідповідність та долучити належним чином завірену з обох сторін кольорову-скан копію оригіналу договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.