Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 610 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 050,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01983163 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vokl.com.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Устименко |
Телефон: | +380332773111 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43005, Україна, Волинська область,м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
пропущено строк розгляду тендерної пропозиції
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-10-2023, 00:01
Період оскарження:
з 17-10-2023, 16:23 по 28-10-2023, 00:00
Документи:
1) Відповідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відповідно п.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Відповідно пп.5 п.4. Додатку 1 до тендерної документації Інформаційна довідка загальних відомостей щодо учасника за поданим зразком. ТОВ ВМК-Україна не було завантажено даних документів. 2) Відповідно до п. 1 р. 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). ТОВ ВМК-Україна надав тендерну пропозицію з підписом всієї тендерної пропозиції вцілому (кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП)). Ряд документів не містять печаток учасника та/або підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), окремо не накладено КЕП/УЕП: - Тендерна пропозиція ( файл «Тендерна пропозиція розписана.pdf»); - Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (файл «Технічний опис предмета закупівлі пропозиції.pdf»); - Додаток 2 до тендерної документації (файл «Додаток 2 до тендерної документації.pdf»). На підставі п.43 «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника виправити вищезазначене.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.