Закупівлю оголошено - 20-09-2023, 16:18. Дата останніх змін - 29-09-2023, 16:24

Облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття, а саме: підлоговий кулер для води

Закупівля: UA-2023-09-20-012926-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-20-004594-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-09-2023, 16:18
по 26-09-2023, 16:23
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-09-2023, 16:23
по 29-09-2023, 16:23
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 16:23

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:3 897,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:38,97 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КЗ Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 9" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ:20216742 Досьє YouControl
Контактна особа:Козакова Тетяна Вікторівна
Телефон:+380507566552
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49125, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, Донецьке Шосе, будинок 118
0


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття, а саме: підлоговий кулер для води

1
штуки
49125 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , вул. Донецьке шоссе, 118 ,
по 07-11-2023
39710000-2
Електричні побутові прилади


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-09-2023, 16:21:24
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-09-2023, 16:19:11
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-09-2023, 16:19:11
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата за товар здійснюється у термін 20 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних видаткових накладних та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
20
Мінімальний крок аукціону:
38,97 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ