Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 23 641,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 235,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія ОРЛОВА |
| Телефон: | 380459658168 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (Електросушарка для рук для апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2023-09-11-009049-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Таблиця пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Підпункт 3.1.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Пункт 2.2. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 4. Пункт 2.3. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції довідку № 141403В від 14.09.2023 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій не вірно зазначив дати укладених договорів з КЗ «Малий груповий будинок» Раївської сільської ради та зі Службою у справах дітей Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. 2. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції позитивний лист-відгук до договору про закупівлю товарів № 123 від 05.07.2021 укладеного з КЗ «Малий груповий будинок» Раївської сільської ради. 3. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції документи відповідно до вимог пункту 2.2. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції документи відповідно до вимог пункту 2.3. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку відповідно до вимог пункт 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації із зазначенням вірної інформації щодо дати укладання договорів, де дати укладання договорів у довідці та договорах повинні бути однаковими. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель пропозиції позитивний лист-відгук до договору про закупівлю товарів № 123 від 05.07.2021 укладеного з КЗ «Малий груповий будинок» Раївської сільської ради та у відповідності до вимог підпункту 3.1.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункту 2.2. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункту 2.3. розділу 2 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.