Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 37083454 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Аргунова |
| Телефон: | +380574731414 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 63404, Україна, Харківська область,Зміївський р-н, місто Зміїв, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 24 |
4 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Вимоги про усунення наступних невідповідностей: 1. Замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати Виписку та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не надано на виконання вищезазначених вимог. 2. Замовником відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати Тендерну пропозицію, від якої Учасник не повинен відступати. За результатами проведеного електронного аукціону у складі тендерної пропозиції Учасник надав тендерну пропозицію, в якій не зазначив п.8. Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку та індивідуальний податковий номер – для Учасника, який є платником податку на додану вартість. 3. Замовником відповідно до Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наведеної таблиці. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, але Учасник в таблиці не зазначив: код ЄДРПОУ, адресу, телефон Замовника також не було зазначено предмет договору та строк поставки товару. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - Виписку та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (оригінали). - Тендерну пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону, в якій зазначено п.8. Додатку 2 Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку та індивідуальний податковий номер – для Учасника, який є платником податку на додану вартість. - Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наведеної таблиці із зазначенням коду ЄДРПОУ, адреси, телефону Замовника, а також предмету договору та строк поставки товару.
Вимоги про усунення наступних невідповідностей: 1. Замовником відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати Тендерну пропозицію, від якої Учасник не повинен відступати. За результатами проведеного електронного аукціону у складі тендерної пропозиції Учасник надав тендерну пропозицію, в якій зазначив неправильний ідентифікатор закупівлі. 2. Замовником відповідно до Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наведеної таблиці. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, але Учасник в таблиці не зазначив: прізвище, ім’я по батькові керівника Замовника та строк поставки товару. 3. Замовником відповідно до Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати відсканований(ні) оригінал(и) раніше укладеного(их) договору(ів) (не менше одного) з усіма додатковими угодами, що зазначені в довідці, які повинні містити інформацію щодо предмету договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та відскановані оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше), що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по раніше укладених договорах/договору щодо постачання предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано Аналогічний договір №11/01/2023/1 від 11.01.2023 року на суму 906 100,89 грн. (згідно довідки з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) та видаткові накладні №9 від 01 .03.2023р., №19 від 21.04.2023р., де було зазначено рахунок на оплату покупцю №2 від 10.01.2022 року. Учасником були також надані видаткові накладні за 2022 рік (№73 від 13.10.2023р. та №75 від 02.11.2022р.), де також було зазначено рахунок на оплату покупцю №2 від 10.01.2022 року до аналогічного договору, строк якого з 11.01.2023 по 31.12.23. Отже, видаткові накладні за 2022 рік не будуть прийматися до уваги як такі, що не відповідають строку дії договору. 4. Замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати Виписку та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано на виконання вищезазначених вимог Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 5. Замовником відповідно п 6. до Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Рішення учасника товариства з обмеженою відповідальністю від 19 липня 2022 року, але не завірив підписом та печаткою. 6. Замовником відповідно до Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надати Оригінал або копію сертифікату якості на металопрокат, з якого буде виготовлено товар. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію сертифікату на гарячекатаний лист, але Учасник не надав сертифікату якості на металопрокат, з якого буде виготовлено товар, а саме оригінал або копію сертифікату якості на трубу 25х25х2мм. 7. Замовником відповідно до Додатку 5 до тендерної документації вимагалося надати повністю заповнений проект договору з додатками без зазначення цін. У складі тендерної пропозиції Учасником не було надано проект Договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - Тендерну пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону, в якій зазначено правильний ідентифікатор закупівлі. - Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наведеної таблиці із зазначенням прізвища, ім’я по батькові керівника Замовника та строк поставки товару. - Надати видаткові накладні відповідно строку дії аналогічного договору. - Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. - копію Рішення учасника товариства з обмеженою відповідальністю від 19 липня 2022 року, але завірену підписом та печаткою. - сертифікат якості на металопрокат, з якого буде виготовлено товар, а саме оригінал або копію сертифікату якості на трубу 25х25х2мм. - заповнений проект договору з додатками без зазначення цін.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.