Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 151 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 757,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 25948042 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Живора Ганна Олександрівна |
| Телефон: | 380487849267 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65076, Україна, Одеська область,Одеса, ВУЛИЦЯ ІЦХАКА РАБІНА, будинок 7 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступне: 1.Згідно ДОДАТОКУ 3до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Учасник надає у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю (або інший документ), що містить інформацію про виробника, назву моделі, малюнок (креслення), характеристики (вказується конкретне значення параметру без діапазонів, слів «або», «в межах», тощо) та інші дані про запропонований товар, якими підтверджується його відповідність вимогам Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «3. Документи відповідність Додатку_3 до Т.Д..pdf», в якому міститься таблиця відповідності технічних та якісних характеристик на закупівлю меблів офісних (стор. 8-13), але у шапці таблиці (стовпчик 5) оформлений неналежним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.