Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Павлоградської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04052229 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://pavlogradmrada.dp.gov.ua |
| Контактна особа: | Вікторія Вікторівна Морарь |
| Телефон: | +380950710121 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, 95 |
4 |
Вимагаємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - «Довідка про аналогічний досвід роботи» не містить інформацію відповідно до п.7.1 додатку 1 Тендерної документації , а саме, адреси контрагенту-покупця (замовника), контактних телефонів та фактичного стану виконання договорів. - не надано гарантійний лист у складі тендерної пропозиції, що Товар, запропонований Учасником, є новим і таким, що не був у використанні, в тому числі на виставках, відповідно до п.7 додатку 4 Тендерної документації Для усунення невідповіднестей необхідно надати вищевказані документи/інформацію, які відповідають вимогам п.7.1 додатку 1 Тендерної документації та п.7 додатку 4 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.