Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 47 923,87 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 479,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кизенко Юлія |
| Телефон: | 380979702137 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЛОАД-ТЕХ" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Поставка строп для філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (оголошення № UA-2023-09-07-011450-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.1., пункт 1.3. і пункт 1.4. Таблиці № 3 Продовження додатка №1 тендерної документації. 2. Пункт 1.1. і пункт 2.1 Таблиці № 4 Продовження додатка №1 тендерної документації. 3. Пункт 2 Додатка № 5 графа «Пропозиція учасника» (заповнюються значення параметру товару, що пропонується учасником до постачання. Зазначити назву товару та країну походження товару, що пропонується до постачання учасником). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1.Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не завантажено: - установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення - для юридичних осіб) або документ, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи підприємця (свідоцтво про реєстрацію, витяг або виписку з ЄДР – для фізичних осіб підприємців). У разі якщо учасником закупівлі є об’єднання учасників, то такий учасник закупівлі обов’язково надає документ про створення такого об’єднання. - Лист-згода посадової особи або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно наведеної в тендерній документації форми. - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. 2. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не завантажено: - Довідка складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. - Довідка або лист в довільній формі від уповноваженої особи учасника з підтвердженням того, що Учасник процедури закупівлі має можливість здійснити поставку цього товару у повному обсязі та протягом строку визначеного умовами тендерної документації. 3. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не зазначено: - країну походження товару, що пропонується до постачання учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: - установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення - для юридичних осіб) або документ, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи підприємця (свідоцтво про реєстрацію, витяг або виписку з ЄДР – для фізичних осіб підприємців). У разі якщо учасником закупівлі є об’єднання учасників, то такий учасник закупівлі обов’язково надає документ про створення такого об’єднання. - Лист-згоду посадової особи або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно наведеної в тендерній документації форми. - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. - Довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. - Довідку або лист в довільній формі від уповноваженої особи учасника з підтвердженням того, що Учасник процедури закупівлі має можливість здійснити поставку цього товару у повному обсязі та протягом строку визначеного умовами тендерної документації. Також Учасник процедури закупівлі в пункті 2 Додатка № 5 тендерної документації в графі «Пропозиція учасника» повинен зазначити країну походження товару по кожній позицій товару, що пропонується до постачання учасником. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.