Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інші вимоги зазначено в тендерній документації. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями. Кошти місцевого бюджету - субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 73 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 365,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03339331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хижук Ліна |
| Телефон: | +380679862961 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45400, Україна, Волинська область,місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей з Посиланням на вимоги тендерної документації, щодо виявлених невідповідностей та Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей по закупівлі: Елементи благоустрою для облаштування міського парку біля озера у м.Нововолинськ, Волинської області. Питний фонтанчик за кодом ДК 021:2015:39370000-6 - Водопровідне обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-06-013206-a. 1. Замовником у Тендерній документації у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», пп.1.1.1, було зазначено вимогу про надання документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації: 1.1. «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 1.1.1. «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена в електронному варіанті та долучається за формою, що наведена у Додатку №1 до Тендерної документації». 1.2. Учасником було долучено в тендерну пропозицію вказаний документ – Дод 1.pdf. Нетипізований документ. Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.09.2023 15:46. Проте в даному документі пропущено вираз на початку тексту: «Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію на закупівлю товару/послуг: Елементи…». 1.3. Учаснику необхідно надати документ «Тендерна пропозиція», складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку №1 до Тендерної документації Замовника – зі всіма, обов’язковими до заповнення даними. 2. Замовником у Тендерній документації у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», пп.1.1.2, було зазначено вимогу про надання документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації: 2.1. «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 1.1.2. «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме долучаються технічні вимоги (Учасник надає документи та Технічні характеристики згідно Додатку №2 до Тендерної документації)». Замовником у Тендерній документації в Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в примітках було зазначено наступну вимогу: 1. З метою підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, учасник готує та надає замовнику інформацію за змістом та по формі, що наведена вище. Інформація подається учасником на власному бланку із зазначенням дати складання (у разі наявності такого бланку) 2.2. Учасником було долучено в тендерній пропозиції вказаний документ: Дод 2.pdf. Нетипізований документ. Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.09.2023 15:46. Проте в даному документі не зазначено дати складання. 2.3. Учаснику необхідно надати «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», згідно Додатку 2 Тендерної документації замовника із зазначення дати складання документу. 3. Замовником у Тендерній документації в Додатку №4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» в пп.2.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» було зазначено наступну вимогу: 3.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під «аналогічним договором» замовник має на увазі договір поставки (купівлі-продажу, тощо) товару або аналогічного товару, що відповідає предмету закупівлі або коду ДК. Відповідність установленому замовником кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору має бути підтверджена наступними документами у складі тендерної пропозиції учасника: 2.1.1. довідкою довільної форми про досвід виконання учасником аналогічного договору. У довідці має бути зазначено: найменування замовника за договором, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, дата укладення та номер договору, предмет договору, сума договору, відсоток виконання договору; 2.1.2. копією (завіреною учасником або його уповноваженим представником) аналогічного договору (у кількості не менше 1-го), відомості про який зазначено у вищевказаній довідці про досвід виконання учасником аналогічного договору. Копія аналогічного договору надається разом з усіма додатками/специфікаціями до такого договору та копіями додаткових угод (за наявності), інших документів. 2.1.3. копією листа-відгуку від замовника за аналогічним договором про його виконання. Відомості, зазначені в листі-відгуку, повинні відповідати відомостям долученого учасником аналогічного договору». 3.2. Учасником було долучено в тендерній пропозиції такі документи: - Довідки.pdf. Нетипізований документ. Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.09.2023 15:46; - Аналаг Дог.101.pdf. Нетипізований документ. Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.09.2023 15:46; - лист відгук.pdf. Нетипізований документ. Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.09.2023 15:46. Проте, у листі відгуку зазначено не повну інформацію про аналогічний договір від 15.05.2023р. №101, укладений з Комунальним некомерційним підприємством Овідіопольської селищної ради «Овідіопольська лікарня», а саме не зазначено дату договору та № договору – без номеру. 3.3. Учаснику необхідно привести у відповідність документи, що надаються на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору – інформація, зазначена довідці та листі відгуку має відповідати даним аналогічного договору. 4. Замовником у Тендерній документації у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп. 1.1.11 зазначено наступну вимогу: 4.1. «Накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному носієві (КЕП)». Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному носієві (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи та печаткою, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі Закону та з врахуванням пункту 44 Особливостей». 4.2. Учасник надав документи своєї тендерної пропозиції, підписані незахищеним електронним підписом – УЕП, що не відповідає вимогам Замовника. Замовник вимагав накладення КЕП – кваліфікований електронний підпис на захищеному носієві (токені). 4.3. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність, шляхом завантаження документів тендерної пропозиції учасника з підписом КЕП – кваліфікований електронний підпис на захищеному носієві.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.