Період оскарження умов закупівлі - по 09-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-09-2023, 00:00
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2023 РІК !!! Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття."Спосіб підтвердження п. 47 Особливостей визначений в тендерній документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної документації учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівель підстав, визначених підпунктами 1 і 7 п.47 Особливостей. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
| ЄДРПОУ: | 05392714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кубик Тетяна |
| Телефон: | 0432557273 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21009, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1.Замовником встановлена невідповідність в документах, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації, а саме: - відповідно до інформації про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеної у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей, учасник надав у складі пропозиції копію аналогічного договору та видаткову накладну, яка свідчить про виконання договору, але Учасником не було надано Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2022р. або 2023р. 2. Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено проект договору та Додаток №1 до Договору «Специфікація», де під реквізитами Покупця, тобто Вінницького обласного центру зайнятості, зазначені підпис та печатка Постачальника. В преамбулі (вступній частині договору), мають міститись данні обох сторін, тобто окрім Постачальника, має бути зазначена друга сторона, Покупець - Вінницький обласний центр зайнятості. В Додатку №1 до договору про закупівлю «Специфікація», який є невід’ємною частиною договору, в рядку «Опис та характеристика товару» зазначено тільки розміри архівних стелажів та не описано характеристику товару. В стрічці «Загальна вартість з ПДВ» необхідно зазначити «Загальна вартість без ПДВ», так як учасник є не платником ПДВ. 3.Відповідно до Додатку №7 до тендерної документації для підтвердження повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника не завантажено копію документу з реєстраційним (ідентифікаційним) номером облікової картки платника податків (для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.43 Особливостей має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.