Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-08-2023, 00:00
ID закупівлі: fe88b9e758094db89069bb0fdd0e8df5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 432 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 160,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 12 900,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
Телефон: | +30936070749 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.09.2023 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Офісний стелаж (900х400х1800h) 5 полиць ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі Кількість: 108 шт. Місце поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8. Строк поставки товару: до 27.10.2023 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 07.08.2023 року, UA-2023-08-07-006823-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 16.08.2023 15:52 до 16.08.2023 16:21. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування: ФОП "Резворович Олег Анатолійович" ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 2563117059 Місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, садове товариство "Троянда-2" садівницьке товариство" обслуговуючий кооператив, буд.10 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. На виконання вимог додатку №3 до Документації учасником не надана оформлена відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. 5.2. На виконання п.6 р.1. тендерної документації не надані документи, які підтверджують повноваження учасника діяти від імені виробника (договір реалізації товарів та/або дилерський договір тощо). Уповноважена особа Дар’я ДАНИЛЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.