Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
Штори рулонні відкритого типу, відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 30.08.2023року
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 305 167,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 051,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний університет "Житомирська політехніка " |
| ЄДРПОУ: | 05407870 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Власюк Олена Василівна |
| Телефон: | 380412241948 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103 |
3 |
Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, п.1 додатку 1, документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору: копія договору на поставку за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю, за 2020 - 2023рр., лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Учасником надаються вище перераховані документи, але вони не відповідають вимогам оформлення які передбачені Додатком 1. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації, п.1 додатку 1 ТД. - На вимогу додатку 1 ТД, « Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі», п. 7 учасник повинен надати Розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції, даний документ відсутній в тендерній пропозиції Учасника. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в додатку 1 ТД, « Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі», п. 7. - На вимогу додатку 1 ТД « Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі», п. 4 учасник повинен надати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку та/або витяг з реєстру платника єдиного податку (для платників єдиного податку), даний документ відсутній в тендерній пропозиції Учасника. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в додатку 1 ТД, « Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі», п. 4. - - Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасник повинен надати довідку довільної форми про застосування Учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля, дана довідка відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. - Відповідно до пункту 2 розділу " Оцінка тендерної пропозиції " учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в пункті 2 розділу " Оцінка тендерної пропозиції ". - Відповідно до пункту 2 розділу " Оцінка тендерної пропозиції " учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в пункті 2 розділу " Оцінка тендерної пропозиції ". 2. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник ФОП ЛАЗАРЕВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" Код ЄДРПОУ: 2999305738 для усунення виявлених невідповідностей зазначені в тендерній документації п 1. Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п 2 розділу " Оцінка тендерної пропозиції ", додаток № 1 Тендерної документації, вимогу додатку 1 ТД « Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі», п. 4, вимогу додатку 1 ТД « Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі», п. 7. 3.Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ФОП «ЛАЗАРЕВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 2999305738, Закупівля: UA-2023-08-03-009752-a, 24 години для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів з предмету закупівлі Штори рулонні відкритого типу за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів закупівля Штори рулонні відкритого типу за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю, Закупівля: UA-2023-08-03-009752-a, в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.