Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 507 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 535,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ ПЕТРОПАВЛІВСЬКИЙ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25667231 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.lyceumpetropavlivskyi.in.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Глущенко |
| Телефон: | +380506359719 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08129, Україна, Київська область,село ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, вул. Соборна, будинок 30 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2023-07-27-003906-a ТОВ «ВП Геліос» (код ЄДРПОУ 34902446) Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні договори оренди приміщень, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину поліестерову для штор-жалюзей, ролет та штор-плісе. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Додатку 1 до тендерної документації пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п. 1 Таблиці Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини)». 2.2. Додатку 1 до тендерної документації пункту 4 Перелік документі, які подаються всіма Учасниками п. 8 Гарантійний лист про те, що конструкція товару, який пропонує Учасник, відповідає вимогам та стандартам ДСТУ1681-96 Вироби текстильно-галантерейні штучні, виготовлені з тканин і полотен. Загальні технічні умови, ДСТУ EN 60335-2-97:2018 Прилади побутові та аналогічні електричні. Безпека. Частина 2-97. Додаткові вимоги до приводів для жалюзі, навісів, штор та аналогічного устатковання (EN 60335-2-97:2006, А11:2008; А2:2010; А12:2015, IDT; IEC 60335-2-97:2002 + А1:2004; А2:2008, MOD), що повинно бути підтверджено копією Сертифіката відповідності або копією Санітарно-Епідеміологічного Висновку. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати договори оренди приміщень, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3.2. Надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину поліестерову для римських штор.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.