Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37393777 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Апекіна Анна Вікторівна |
| Телефон: | 380442982222, 380442982223 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область,Київ, вул.Введенська, 35 |
12 |
Вимога про усунення невідповідностей у формі тендерної пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. цінова (тендерна) пропозиція заповнена не за формою встановленою згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; 1.2. протокол № 64125.23 від 19.07.2023 випробувань покривала/пледу містить наступні значення: поверхнева густина, г/м² – 313; лінійні розміри, см – довжина 154,0, ширина – 123,0; лінійні розміри, см – довжина 200,0, ширина – 138,5 натомість інші документи тендерної пропозиції учасника такі як: сертифікат (паспорт) якості № 4 від 17.07.2023, договір поставки від 02.01.2023 № 1, технічна специфікація, порівняльна таблиця відповідності пропозиції вимогам Замовника та таблиця відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик пропозиції до вимог замовника містять інші показники, а саме: щільність – не менше 265 г/ м², довжина – 150 см ± 5 см, ширина – 125 см ± 5 см (покривало/плед № 1) та довжина – 200 см ± 5 см, ширина – 140 ± 5 см (плед № 2) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. відповідно до абзацу 2 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації; 2.2.1. відповідно до абзацу 4 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації; 2.2.2. відповідно до пункту 3 «Документи, що надаються у складі тендерної пропозиції та які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації; 2.2.3. відповідно до пункту 4 «Документи, що надаються у складі тендерної пропозиції та які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. надати оновлену цінову (тендерну) пропозицію згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; 3.2. привести у відповідність документи надані у складі пропозиції (зазначити точні показники щільності, довжини та ширини виробів, що будуть постачитися), а саме: протокол № 64125.23 від 19.07.2023 випробувань, сертифікат (паспорт) якості № 4 від 17.07.2023, договір поставки від 02.01.2023 № 1, технічну специфікацію (відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації), порівняльну таблицю відповідності пропозиції вимогам Замовника та таблицю відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик пропозиції до вимог замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.