Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 23 575,50 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 235,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" |
ЄДРПОУ: | 20001823 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.academy.ssu.gov.ua/ |
Контактна особа: | Юрій Примак |
Телефон: | +380445277638 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03022, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) відсутність інформації (довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленого критерію учасник надає копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на закупівлю меблів згідно ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»; 2) відсутня інформація (довідку або інший документ), складена у довільній формі за підписом керівника учасника, що свідчить про те що учасник ознайомився з проектом договору та підтверджує свої зобов’язання за ним. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленого критерію надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на закупівлю меблів згідно ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»; 2) надати інформацію (довідку або інший документ), складену у довільній формі за підписом керівника учасника, що свідчить про те що учасник ознайомився з проектом договору та підтверджує свої зобов’язання за ним.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відсутність довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 3 «Переліку документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції», додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленого критерію надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на закупівлю меблів згідно ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.