Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02005875 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рокочук Ганна Олександрівна |
Телефон: | +380373121264 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 60000, Україна, Чернівецька область,місто Хотин, вулиця Богдана Хмельницького, 4 |
3 |
На усунення невідповідностей, виявлених в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та які вимагалися тендерною документацією, просимо надати: - Тендерну пропозицію згідно Додатку 4 до цього оголошення (ціна пропозиції визначається в гривнях) за власноручним підписом та печаткою (в разі використання) з визначенням загальної ціни пропозиції, згідно Пункту 1 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК Додатку 1 до тендерної документації; - Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження на території України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднене на Prozorro, Пункту 10 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.