Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Електричні побутові прилади. Код ДК 021:2015 - 39710000-2. Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місце знаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівля пральної машини (код ДК 021:2015 – 39713200-5 ), сушильної машини (код ДК 021:2015 – 39713211-5) та прасувального катка (код ДК 021:2015 – 39713211-5). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 485 260,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 852,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
| ЄДРПОУ: | 33219415 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Кирпань |
| Телефон: | +380544871050 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 42001, Україна, Сумська область,м. Ромни, вул. Маяковського, 64 |
5 |
. В повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей : 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником не надано акти прийому-передачі товару або видаткові накладні тощо, які підтверджують повне виконання договору №ПЗ/В-201010/НЮ від 16.12.2020 або листа роз’яснення стосовно відсутності таких документів (не відповідає вимогам додатку №2 тендерної документації на закупівлю Електричних побутових приладів (надалі ТД); - Учасник не надав довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (статуту) або інший установчий документ зі змінами (не відповідає пп. 5 п. 1.1. першої частини ІІІ розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД). 2. Документи, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: - Акти прийому-передачі товару або видаткові накладні тощо, які підтверджують повне виконання договору №ПЗ/В-201010/НЮ від 16.12.2020 або лист роз’яснення стосовно відсутності таких документів; - Довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (статуту) або інший установчий документ зі змінами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.