Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 259,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Західна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот"" |
| ЄДРПОУ: | 20857613 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://zd.ucrf.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Кабаль |
| Телефон: | +380504681615, +380322927324 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79018, Україна, Львівська область,М.ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ Р-Н , ВУЛ. СТОРОЖЕНКА БУД. 20 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох)) за предметом закупівлі за останні 3 (три) роки з поставки продукції для чищення, а саме: омивача лобового скла, скан-копії цих договорів з додатками та документи, які підтверджують факт їх виконання належним чином (усі скан-копії видаткових накладних або актів наданих послуг) зазначено наступне: 1. у п.2 Довідки, наданої учасником, зазначений аналогічний договір №192/11 від 01.11.2021 року з Комунальним закладом «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради на суму 72 357,48 грн. До нього надані документи, які підтверджують факт його виконання, а саме: лише Видаткова накладна №ГГ-02100490 від 16 листопада 2021 року на суму 26 520,48 грн. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.3 п.1 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати Замовнику - 3) Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД): Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох)) за предметом закупівлі за останні 3 (три) роки з поставки продукції для чищення, а саме: омивача лобового скла, скан-копії цих договорів з додатками та документи, які підтверджують факт їх виконання належним чином (усі скан-копії видаткових накладних або актів наданих послуг). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити наступні документи: 1. По договору №192/11 від 01.11.2021 року з Комунальним закладом «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради, що зазначений у п.2 довідки, дозавантажити усі видаткові накладні, які підтверджують факт виконання договору належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.