| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 485 100,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 851,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" |
| ЄДРПОУ: | 25502352 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ящук Альона Василівна |
| Телефон: | +380432466220 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
5 |
Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Відкриті торги з особливостями здійснюються відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(із змінами) від 12 жовтня 2022 р. №1178, з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі". Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не передбачено.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією: 1) відсутність додаткової угоди до договору про закупівлю №255 від 27.11.2020 р., згідно вимоги зазначеної в Додатку №1 до тендерної документації (далі – ТД). Так, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: скан-копії оригіналів або копії завірені підписом уповноваженої особи Учасника та/або печаткою (у разі її використання) аналогічних договорів, які вказані в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (з додатками та додатковими угодами) (не менше 2-х аналогічних договорів). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1) скан-копію оригіналу або копію завіреного підписом уповноваженої особи Учасника та/або печаткою (у разі її використання) аналогічного договору про закупівлю №255 від 27.11.2020 р. або скан-копію оригіналу або копію завірену підписом уповноваженої особи Учасника та/або печаткою (у разі її використання) додаткової угоди №1 до договору про закупівлю №255 від 27.11.2020 р. Так, відповідно до частини 9 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.