Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-06-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 006 004,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 060,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 120,08 UAH |
| Замовник: | Харківський національний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571096 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://univd.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Леонова Тетяна Олександрівна |
| Телефон: | +380577398102 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27 |
8 |
Протокол № 23/07/17/3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 17 липня 2023 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2748718240 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Меблі для навчальних аудиторій, 39130000-2: Офісні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-06-15-008750-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. У закупівлі приймали участь два Участника: ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 з ціновою пропозицією: 1 746 253,00 грн. та ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2748718240 з ціновою пропозицією: 1 958 787,00 грн. Найбільш економічно вигідною була пропозиція Учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221, під час розгляду якої були виявлені невідповідності, які були зазначені у «Вимога про усунення невідповідностей» опублікованих 23 червня 2023 о 14:04. Ці вимоги були оформлені протоколом № 23/06/29/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 29 червня 2023 року Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин та продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-06-15-008750-a та Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Учасник ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 частково надав відповіді, проте значна частина невідповідностей залишилася невиправленою, та пропозицію Учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 було відхилено на підставі: - 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абз. 5 пп. 2 п. 44. Постанови №1178. Наступна пропозиція від Учасника ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2748718240. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Перше: Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору (Додаток 4) про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Відповідно до п. 6.3 Розділу 6 Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду з умовами договору . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Надати підписаний проект договору. Друге: «1.1. Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузова автотранспортного засобу. 1.2. Свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, яким буде здійснюватися поставка. 1.3. У разі, якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить Учаснику, документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (договір оренди транспортного засобу тощо). Відповідно до п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише Свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, яким буде здійснюватися поставка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. Довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузова автотранспортного засобу. 2. У разі, якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить Учаснику, документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (договір оренди транспортного засобу тощо). Третє: «Графік поставки – окремими партіями (можливо щоденно (окрім суботи та неділі)) по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Свою згоду на виконання цієї вимоги учасник підтверджує гарантійним листом.» Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо графіку поставки». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Надати гарантійний лист щодо графіку поставки. Четверте: «2.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Якщо учасник не є виробником продукції, то у складі тендерної пропозиції він повинен надати копію договору відповідно до якого Учасника визнано офіційним представником, або дилером, або дистриб'ютором, або копія сертифікату дистриб'ютора, або копія листа про представництво інтересів, тощо. Також у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист від виробника, яким підтверджується наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару. В цьому листі також має бути вказане найменування учасника, ідентифікатор закупівлі.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Якщо учасник не є виробником продукції, то у складі тендерної пропозиції він повинен надати копію договору відповідно до якого Учасника визнано офіційним представником, або дилером, або дистриб'ютором, або копія сертифікату дистриб'ютора, або копія листа про представництво інтересів, тощо. Також у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист від виробника, яким підтверджується наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару. В цьому листі також має бути вказане найменування учасника, ідентифікатор закупівлі.» П`яте: В документах Учасника відсутня Довідка про конфіденційність. У відповідності до вимог п.4.2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції, розділу ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції в Тендерній документації : «… Учасник в складі пропозиції надає інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфіденційною». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Довідку про конфіденційність Шосте: Не надана Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. У відповідності до вимог визначених у Додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – « … Разом з тендерною пропозицією надаються наступні документи: … - Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі;» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Інформаційну довідку про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА
протокол № 23/06/29/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 29 червня 2023 року Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин та продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-06-15-008750-a та Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 щодо закупівлі Меблі для навчальних аудиторій, 39130000-2 — Офісні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника було виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених розбіжностей: В Учасника відсутня довідка відповідно до б) (д) 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником фізичною особою/фізичною особою-підприємцем - довідкою в довільній формі, де має бути вказано про наявність/відсутність уповноваженої/посадової особи, її ПІБ (за наявності), якій доручено Учасником підписувати документи тендерної пропозиції Учасника та подання тендерної пропозиції Учасника для участі в даному тендері» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку в довільній формі, де має бути вказано про наявність/відсутність уповноваженої/посадової особи, її ПІБ (за наявності), якій доручено Учасником підписувати документи тендерної пропозиції Учасника та подання тендерної пропозиції Учасника для участі в даному тендері 2. Перелік виявлених розбіжностей: Закупівлі здійснювалися за класифікатором та його відповідним кодом: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі. Учасник подав довідку щодо аналогічного договору за іншим кодом, який не відповівдає коду закупівлі, а саме за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. ДОДАТКУ 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (стаття 16 та ч.3 ст.22 Закону) 3.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про аналогічний (-і) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі, з інформацією про аналогічний (-і) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). У договорі предмет закупівлі повинен бути визначеним за класифікатором та його відповідним кодом: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі або ДК 021:39100000-3 Меблі. 3. Перелік виявлених розбіжностей: Учасник не надав гарантійний лист від виробника щодо можливості відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Абз.4 ДОДАТОК 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (меблі для навчальних аудиторій) : «-гарантійний лист від виробника чи його офіційного представника (дистриб'ютора) щодо відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки;» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист від виробника чи його офіційного представника (дистриб'ютора) щодо відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки. 4. Перелік виявлених розбіжностей: Учасник не надав гарантійний лист, яким учасник гарантує, що походження продукції та ввезення товарів, запропонованих учасником, не буде здійснюватися з російської федерації та з тимчасово окупованих територій України. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (меблі для навчальних аудиторій): «У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що походження продукції та ввезення товарів, запропонованих учасником, не буде здійснюватися з російської федерації та з тимчасово окупованих територій України». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що походження продукції та ввезення товарів, запропонованих учасником, не буде здійснюватися з російської федерації та з тимчасово окупованих територій України 5. Перелік виявлених розбіжностей: Дозвіл від 2021 року, не на ці торги. У дозволі зазначається інформація щодо товщини пластику, яка не підтверджується висновком ДСЕЕ. Дозвіл не відповідає ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «Для підтвердження якості декоративного паперово-шаруватого пластику високого тиску HPL надати дозвіл на використання оригіналу та копію висновку cанітарно-епідеміологічної експертизи (від заявника експертизи)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати дозвіл на використання оригіналу та копію висновку cанітарно-епідеміологічної експертизи (від заявника експертизи) з датою видачи дозволи відповідно до торгів UA-2023-06-15-008750-a оформленому у відповідності до ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». У дозволі (листі-згоді) від ТОВ «ТЕРМОПАЛ» вказати на підставі яких документів товариство визначає товщину HPL пластику 0,6-0,8 мм. Вказати у дозволі інформацію щодо виробника пластику HPL GENTAS- чи серед 400 декорів і майже 50 різних варіантів поверхонь і продуктів, розроблених відповідно до модної концепції Life https://www.gentas.com.tr/en/about/about-us-2/, чи є серед декорів та варіантів поверхонь той матеріал який вимагався у Тендерній документації, а саме HPL 4260-EM(имитация шпона) Noce Lugo. Зазначити у дозволі посилання на сайт GENTAS, де можна ознайомитися з цією продукцією : HPL 4260-EM(имитация шпона) Noce Lugo. 6. Перелік виявлених розбіжностей Декларацію постачальника не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: ДОДАТОК 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ –код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (меблі для навчальних аудиторій). «Для підтвердження якості продукції учасник надає у складі пропозиції документ, дійсний на дату подання пропозицій, який підтверджує якість (відповідність) запропонованого товару: висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (оригінал або копія), декларацію постачальника (ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), паспорт якості - виданих від/на виробника/постачальника товару». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати декларацію постачальника у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з виявленням невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 та вимогою про виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 5 робочих днів – тобто до 06.07.2023 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. 2. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 до 06.07.2023 року включно. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг у Закупівлі та Плані зазначено: 31 серпня 2023. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-09-2023, 00:01
Період оскарження:
з 30-08-2023, 12:46 по 10-09-2023, 00:00
Документи: