Закупівлю оголошено - 15-06-2023, 13:59. Дата останніх змін - 10-09-2023, 00:01

Меблі для навчальних аудиторій

Закупівля: UA-2023-06-15-008750-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-06-15-002293-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-06-2023, 13:59
по 20-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-06-2023, 13:59
по 23-06-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 23-06-2023, 13:41
по 23-06-2023, 14:04

Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-06-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:2 006 004,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:20 060,04 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:40 120,08 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Харківський національний університет внутрішніх справ
ЄДРПОУ:08571096 Досьє YouControl
Сайт:http://univd.edu.ua/
Контактна особа:Леонова Тетяна Олександрівна
Телефон:+380577398102
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27
8


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Меблі для навчальних аудиторій
2 006 004,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-06-2023, 13:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл учнівський

120
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл однотумбовий

62
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стіл комп'ютерний

135
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Трибуна

2
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа для одягу

34
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Шафа для документів

43
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Вішалка для одягу підлогова

20
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стілець офісний типу ІСО

139
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


Стілець учнівський

330
штуки
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2023
39130000-2
Офісні меблі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "Меблі-Техностиль"   Досьє YouControl
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, місто Копичинці, вул. Мазепи, будинок 40А, 48261, Олександр Сідельник
Остаточна пропозиція:
1 746 253,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 746 253,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Cтрок розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжений - будь ласка, завантажте повідомлення. Важливо: задля завершення процесу, має бути обрано рішення по учаснику: його відхилення, або визначення переможцем
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ В.-ТИРНІВСЬКА, будинок 39-А, квартира 8, 36034, Олена Дендиберина
Остаточна пропозиція:
1 958 787,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 958 787,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-08-2023, 14:58
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ В.-ТИРНІВСЬКА, будинок 39-А, квартира 8, 36034, Олена Дендиберина
Остаточна пропозиція:
1 958 787,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 958 787,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-07-2023, 21:48
Період подачі оскарження:
по 24-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-07-23, 21:27:01
24

Протокол № 23/07/17/3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 17 липня 2023 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2748718240 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Меблі для навчальних аудиторій, 39130000-2: Офісні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-06-15-008750-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. У закупівлі приймали участь два Участника: ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 з ціновою пропозицією: 1 746 253,00 грн. та ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2748718240 з ціновою пропозицією: 1 958 787,00 грн. Найбільш економічно вигідною була пропозиція Учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221, під час розгляду якої були виявлені невідповідності, які були зазначені у «Вимога про усунення невідповідностей» опублікованих 23 червня 2023 о 14:04. Ці вимоги були оформлені протоколом № 23/06/29/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 29 червня 2023 року Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин та продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-06-15-008750-a та Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Учасник ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 частково надав відповіді, проте значна частина невідповідностей залишилася невиправленою, та пропозицію Учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 було відхилено на підставі: - 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абз. 5 пп. 2 п. 44. Постанови №1178. Наступна пропозиція від Учасника ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2748718240. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Перше: Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору (Додаток 4) про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Відповідно до п. 6.3 Розділу 6 Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду з умовами договору . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Надати підписаний проект договору. Друге: «1.1. Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузова автотранспортного засобу. 1.2. Свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, яким буде здійснюватися поставка. 1.3. У разі, якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить Учаснику, документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (договір оренди транспортного засобу тощо). Відповідно до п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише Свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, яким буде здійснюватися поставка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. Довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузова автотранспортного засобу. 2. У разі, якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить Учаснику, документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (договір оренди транспортного засобу тощо). Третє: «Графік поставки – окремими партіями (можливо щоденно (окрім суботи та неділі)) по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Свою згоду на виконання цієї вимоги учасник підтверджує гарантійним листом.» Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо графіку поставки». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Надати гарантійний лист щодо графіку поставки. Четверте: «2.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Якщо учасник не є виробником продукції, то у складі тендерної пропозиції він повинен надати копію договору відповідно до якого Учасника визнано офіційним представником, або дилером, або дистриб'ютором, або копія сертифікату дистриб'ютора, або копія листа про представництво інтересів, тощо. Також у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист від виробника, яким підтверджується наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару. В цьому листі також має бути вказане найменування учасника, ідентифікатор закупівлі.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Якщо учасник не є виробником продукції, то у складі тендерної пропозиції він повинен надати копію договору відповідно до якого Учасника визнано офіційним представником, або дилером, або дистриб'ютором, або копія сертифікату дистриб'ютора, або копія листа про представництво інтересів, тощо. Також у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист від виробника, яким підтверджується наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару. В цьому листі також має бути вказане найменування учасника, ідентифікатор закупівлі.» П`яте: В документах Учасника відсутня Довідка про конфіденційність. У відповідності до вимог п.4.2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції, розділу ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції в Тендерній документації : «… Учасник в складі пропозиції надає інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфіденційною». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Довідку про конфіденційність Шосте: Не надана Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. У відповідності до вимог визначених у Додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – « … Разом з тендерною пропозицією надаються наступні документи: … - Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі;» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Інформаційну довідку про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-07-23, 21:27:01
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Меблі-Техностиль"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, місто Копичинці, вул. Мазепи, будинок 40А, 48261, Олександр Сідельник
Остаточна пропозиція:
1 746 253,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 746 253,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-06-23, 12:47:51
24

протокол № 23/06/29/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 29 червня 2023 року Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин та продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-06-15-008750-a та Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 щодо закупівлі Меблі для навчальних аудиторій, 39130000-2 — Офісні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника було виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених розбіжностей: В Учасника відсутня довідка відповідно до б) (д) 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником фізичною особою/фізичною особою-підприємцем - довідкою в довільній формі, де має бути вказано про наявність/відсутність уповноваженої/посадової особи, її ПІБ (за наявності), якій доручено Учасником підписувати документи тендерної пропозиції Учасника та подання тендерної пропозиції Учасника для участі в даному тендері» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку в довільній формі, де має бути вказано про наявність/відсутність уповноваженої/посадової особи, її ПІБ (за наявності), якій доручено Учасником підписувати документи тендерної пропозиції Учасника та подання тендерної пропозиції Учасника для участі в даному тендері 2. Перелік виявлених розбіжностей: Закупівлі здійснювалися за класифікатором та його відповідним кодом: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі. Учасник подав довідку щодо аналогічного договору за іншим кодом, який не відповівдає коду закупівлі, а саме за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. ДОДАТКУ 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (стаття 16 та ч.3 ст.22 Закону) 3.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про аналогічний (-і) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі, з інформацією про аналогічний (-і) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору). У договорі предмет закупівлі повинен бути визначеним за класифікатором та його відповідним кодом: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі або ДК 021:39100000-3 Меблі. 3. Перелік виявлених розбіжностей: Учасник не надав гарантійний лист від виробника щодо можливості відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Абз.4 ДОДАТОК 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (меблі для навчальних аудиторій) : «-гарантійний лист від виробника чи його офіційного представника (дистриб'ютора) щодо відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки;» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист від виробника чи його офіційного представника (дистриб'ютора) щодо відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки. 4. Перелік виявлених розбіжностей: Учасник не надав гарантійний лист, яким учасник гарантує, що походження продукції та ввезення товарів, запропонованих учасником, не буде здійснюватися з російської федерації та з тимчасово окупованих територій України. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (меблі для навчальних аудиторій): «У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що походження продукції та ввезення товарів, запропонованих учасником, не буде здійснюватися з російської федерації та з тимчасово окупованих територій України». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що походження продукції та ввезення товарів, запропонованих учасником, не буде здійснюватися з російської федерації та з тимчасово окупованих територій України 5. Перелік виявлених розбіжностей: Дозвіл від 2021 року, не на ці торги. У дозволі зазначається інформація щодо товщини пластику, яка не підтверджується висновком ДСЕЕ. Дозвіл не відповідає ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «Для підтвердження якості декоративного паперово-шаруватого пластику високого тиску HPL надати дозвіл на використання оригіналу та копію висновку cанітарно-епідеміологічної експертизи (від заявника експертизи)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати дозвіл на використання оригіналу та копію висновку cанітарно-епідеміологічної експертизи (від заявника експертизи) з датою видачи дозволи відповідно до торгів UA-2023-06-15-008750-a оформленому у відповідності до ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». У дозволі (листі-згоді) від ТОВ «ТЕРМОПАЛ» вказати на підставі яких документів товариство визначає товщину HPL пластику 0,6-0,8 мм. Вказати у дозволі інформацію щодо виробника пластику HPL GENTAS- чи серед 400 декорів і майже 50 різних варіантів поверхонь і продуктів, розроблених відповідно до модної концепції Life https://www.gentas.com.tr/en/about/about-us-2/, чи є серед декорів та варіантів поверхонь той матеріал який вимагався у Тендерній документації, а саме HPL 4260-EM(имитация шпона) Noce Lugo. Зазначити у дозволі посилання на сайт GENTAS, де можна ознайомитися з цією продукцією : HPL 4260-EM(имитация шпона) Noce Lugo. 6. Перелік виявлених розбіжностей Декларацію постачальника не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: ДОДАТОК 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ –код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (меблі для навчальних аудиторій). «Для підтвердження якості продукції учасник надає у складі пропозиції документ, дійсний на дату подання пропозицій, який підтверджує якість (відповідність) запропонованого товару: висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (оригінал або копія), декларацію постачальника (ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), паспорт якості - виданих від/на виробника/постачальника товару». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати декларацію постачальника у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з виявленням невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 та вимогою про виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 5 робочих днів – тобто до 06.07.2023 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. 2. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 до 06.07.2023 року включно. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-06-23, 12:47:51

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Меблі-Техностиль"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 746 253,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 746 253,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ДЕНДИБЕРИНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 958 787,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 958 787,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-06-2023, 17:16:27
Видалено15-06-2023, 14:16:12
Експортовано:15-06-2023, 13:59:19
Експортовано:15-06-2023, 13:59:19

Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг у Закупівлі та Плані зазначено: 31 серпня 2023. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

10-09-2023, 00:01

Період оскарження:

з 30-08-2023, 12:46 по 10-09-2023, 00:00

Документи:

Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Меблі для навчальних аудиторій
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Статус: Архівована
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
Дата архівування: 15-06-2023, 17:15:55
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасником: Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: 1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції учасника 2% від очікуваної вартості закупівлі: 40120,08 грн. (Сорок тисяч сто двадцять гривень 08 копійок). 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: страхова гарантія. 3. Строк дії забезпечення тендерної становить строк дії тендерної пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). 3. Реквізити бенефіціара: Харківський національний університет внутрішніх справ. Адреса: 61080, Україна, Харківська обл., м. Харків, проспект Льва Ландау, № 27, код ЄДРПОУ 08571096, ІПН 085 710920328, р/р UA128201720355109002000005066, банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172 Тел.+380577398102; [email protected] Ректор Сокуренко Валерій Васильович, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно - телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції надається гарантійний лист від страхової компанії про те, що договір, який укладається між гарантом та принципалом не містить вищезазначених додаткових умов. 6. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків зареєстрованих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг або її правонаступниками, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затвердженим фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, тендерній документації. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації щодо надання страхової гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Додаткова інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції: - за зверненням учасника процедури закупівлі, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; - кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Учасник процедури закупівлі, разом з поданням тендерної пропозиції, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг або її правонаступників (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг або її правонаступників, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 17:15:55
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Меблі для навчальних аудиторій
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Одержувач (замовник) – Харківський національний університет внутрішніх справ. Адреса: 61080, Україна, Харківська обл., м. Харків, проспект Льва Ландау, № 27, код ЄДРПОУ 08571096, ІПН 085 710920328, р/р UA128201720355109002000005066, банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172.
Статус: Активна
Дата створення: 15-06-2023, 13:59:03
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ