Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 990 600,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 69 906,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Тодорова Юлія Вадимівна |
| Телефон: | 380442397822 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область,Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
3 |
ПП "Сучасні технології" (ЄДРПОУ 32689583), 1) перелік виявлених невідповідностей: На вимогу п.п. 1.1.1. п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації Учасником надана інформація за формою Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», яка в повному обсязі не підтверджує відповідність Товару вимогам Замовника, а саме: по позиції 5 інформація в колонці «Назва виробника товару» Додатку 1 зазначена як - «Компанія AMF або АТ “Новий Стиль”». Відповідно даної інформації, не зазначено який конкретно Товар Учасник зобов’язаний передати (поставити) Замовнику.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ" (ЄДРПОУ 40638884), 1) перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу п.п. 1.1.1. п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації Учасником надана інформація за формою Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», яка в повному обсязі не підтверджує відповідність Товару вимогам Замовника, а саме: В позиції 1 – характеристики, запропоновані Учасником, не відповідають встановленим характеристикам замовника, в пунктах: 2.1.,2.3.,2.4.,2.6.,2.7.,2.8.,2.11.; В позиції 2 - характеристики, запропоновані Учасником, не відповідають встановленим характеристикам замовника, в пункті 2.9.; В позиції 3 – характеристики, запропоновані Учасником, не відповідають встановленим характеристикам замовника, в пунктах: 2.3.,2.4.,2.5.,2.7.,2.8.,2.9.; В позиції 4 – характеристики, запропоновані Учасником, не відповідають встановленим характеристикам замовника, в пунктах: 2.10.,2.12.,2.13.,2.14.; В позиції 5 – характеристики, запропоновані Учасником, не відповідають встановленим характеристикам замовника, в пункті 2.6.; В позиції 6 – характеристики, запропоновані Учасником, не відповідають встановленим характеристикам замовника, в пунктах: 2.3.,2.4.,2.7. 2) Відповідно до вимог ч. 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації «Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП: на пропозицію в цілому; на кожен оригінал електронного документа окремо. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис КЕП або УЕП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання УЕП замість кваліфікованого електронного підпису КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv.». Учасником не накладено КЕП або УЕП на документ «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx», що поданий в електронній формі. 3) На виконання п.п. 2.1.1. п.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації Учасником надані наступні договори, а саме: Договір №010721 від 01 липня 2021 р. на поставку крісел. Відповідно до примітки: «1 - Достатньо надати першу сторінку, специфікацію (або сторінки з інформацією про предмет договору) та, якщо в договорі більше ніж одна сторінка, сторінки/-ок з інформацією про термін дії договору а також сторінки/-ок з реквізитами та підписами сторін договору. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.» В наданому документі (договір №010721 від 01 липня 2021 р.) відсутня специфікація, інформація про термін дії договору, реквізити та підписи сторін. Також даним документом не підтверджено постачання стільців. Договір №1060 від 23.04.2018 р. Учасником надано договір №1060 від 23.04.2018 р. на поставку крісел. Відповідно до примітки: «1 - Достатньо надати першу сторінку, специфікацію (або сторінки з інформацією про предмет договору) та, якщо в договорі більше ніж одна сторінка, сторінки/-ок з інформацією про термін дії договору а також сторінки/-ок з реквізитами та підписами сторін договору. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.» В наданому документі (договір №1060 від 23.04.2018 р.) відсутня інформація про термін дії договору. Також даним документом не підтверджено постачання стільців. Договір №2188 від 06.11.2020 р. на поставку крісел. Даним документом (договір №2188 від 06.11.2020 р.) не підтверджено постачання стільців. 4) На виконання п. 2.1.2. п.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації необхідно надати «Оригінал, та/або електронна копія, та/або сканована копія документу2, що підтверджує постачання Учасником Товару3 по договору, наданому на виконання п.2.1.1.». Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів, а саме накладної або акту приймання, або акту введення в експлуатацію, або подібного документу, в якому вказано: - номер та дата Документу (для акту номер може не зазначатись), - номер та дата договору, згідно якого здійснена поставка - який товар прийнято по Документу - підпис уповноваженої особи сторони договору, що приймає Товар3. 3- Під Товаром слід розуміти: Стільці, крісла та/або товар, що відповідає даному предмету закупівлі за 4 знаком ЄЗС ДК 021-2015.), що свідчить про поставку товарів по договору наданого відповідно до п. 2.1.1. Тобто Учасником не підтверджено постачання Товару по наданих договорах. 5) На виконання п.п. 3.1. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації щодо надання для юридичних осіб - оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), Учасником надано наказ про призначення керівника - 21 червня 2023 16:01 «Наказ про призначення директора ТД Барскі.pdf», без надання протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення. 6) На виконання п.п. 3.2. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації щодо надання для юридичних осіб - оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідки (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), а також п.п. 3.4. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації щодо надання документів про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) та документів, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання, завантажений учасником документ від 21 червня 2023 16:01 «Витяг зі статуту.pdf» – не відповідає вищезазначеним вимогам, оскільки статут надано не в повному обсязі та без довідки з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.п. 1.1.1. п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 2) п.п. 2.1.1. п.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 3) п.п. 2.1.2. п.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 4) п.п. 3.1. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 5) п.п. 3.2. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 6) п.п. 3.4. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації 7) ч. 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) п.п. 1.1.1. п.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 2) п.п. 2.1.1. п.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 3) п.п. 2.1.2. п.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 4) п.п. 3.1. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 5) п.п. 3.2. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 6) п.п. 3.4. п.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації; 7) ч. 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: - що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.