Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 73358dda28e24870af8577e11609a265
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Алла Дручек |
Телефон: | +380332252589 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВІДРОДЖЕННЯ, будинок 13 |
4 |
1. Згідно п. 2.2. Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції копію усіх сторінок паспорту (для фізичних осіб-підприємців). У складі пропозиції міститься копія не усіх сторінок паспорта. 2. Згідно п. 2.8. Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист на фірмовому бланку Учасника про те що, Учасник надає свою згоду на обробку персональних даних. У складі пропозиції такий лист відсутній. 3. Довідка про відсутність підстав для відмови згідно п.44 Особливостей оформлена без врахування змін від 16.05.2023 року до Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року. 4. Також просимо пояснити розбіжність у гарантійних термінах у сертифікаті якості від виробника - гарантійний термін - 12 місяців, та паспорті, авторизаційному листі від виробника - гарантійний термін - 24 місяці. Просимо усунути вказані невідповідності у передбачений законодавством строк.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.