Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 749 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 18 746,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37445442 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бугай Дмитро Вікторович |
Телефон: | 380444199838 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область,Київ, вул. Йорданська, 11-а |
13 |
Згідно до пункту 2 розділу V «Розгляд тендерної пропозиції» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) Лист погодження щодо поставки товару без авансу, вказана дата поставки до 15.07, а треба 31.07 2) Довідки про відсутність підстав щодо п.44 Особливостей не вірні, згідно нової редакції треба надавати довідки про відсутність підстав п.47 Особливостей 3) Гарантійний лист щодо термінів поставки, вказана дата поставки до 15.07, а треба до 31.07
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.