Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 5d508493aaa94dc3a5ccdc3c5085f2df
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 235 531,00 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА МОРСЬКОГО І ВНУТРІШНЬОГО ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ ТА СУДНОПЛАВСТВА УКРАЇНИ (АДМІНІСТРАЦІЯ СУДНОПЛАВСТВА) |
| ЄДРПОУ: | 41886120 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лебедєв Олександр |
| Телефон: | 380674437602 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Перемоги, будинок 14 |
4 |
В документах які надав Учасник Матеріально технічна база Учасника не відповідає умовам для надання послуг що є предметом закупівлі Пункт перший додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік інших документів «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен надати інформацію стосовно наявності обладнання для виконання робіт з деревообробки, яке буде використовуватись при наданні послуг що є предметом закупівлі В документах які надав Учасник процедури закупівлі відсутні працівники, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт у виробничих процесах деревообробної промисловості Пункт другий додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік інших документів «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору» Учасник повинен надати інформацію стосовно наявності працівників у яких є необхідний досвід та кваліфікація для проведення робіт та роботи з обладнанням необхідним для виконання договору В документах які надав Учасник відсутні відомості про виконання Учасником аналогічних договорів з надання Послуг з виготовлення та встановлення архівних стелажів Пункт третій додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік інших документів «Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за 2019-2022 років, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копії акт приймання-передчі наданих послуг).» Учасник повинен надати інформацію стосовно виконання договору аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в тендерній документації з виготовлення та встановлення архівних стелажів. Та надати інформацію стосовно проведення вказаних робіт/надання Послуг на об’єктах подібного або вищого рівня складності, відповідно до пункту 3 додатку 4 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.