Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-06-2023, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 703 315,90 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 25 000,00 UAH |
Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
Сайт: | http://uz.gov.ua |
Контактна особа: | Чайковська Олена Вікторівна |
Телефон: | 380444650882 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі Мопи, пакля (39520000-3 Готові текстильні вироби) в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО": 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запрпоновану учасником до постачання продукцію — паклю (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до пункту 3.2 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запрпоновану учасником до постачання продукцію — паклю (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі Мопи, пакля (39520000-3 Готові текстильні вироби) в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО": 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 21.06.2023 № ТСП-010, в якій зазначено про факт виконання договору № ТСП-0303/23 від 03 березня 2023. Учасником не надано копії даного договору та не надано документів, якими підтверджено факт виконання даного договору, чим не виконано вимоги п. 2.3. Додатку 2 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2020 року з документами, що підтверджують факт їхнього виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи-відгуки тощо). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію аналогічного договору, який зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 21.06.2023 № ТСП-010 та підтвердити факт виконання даного договору. Підтвердженням факту виконання аналогічного договору може бути: (акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи-відгуки тощо). При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.