Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-05-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 007 421,44 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000,00 UAH |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
3 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано: - ДОГОВІР ОРЕНДИ транспортних засобів № 10/10-23А від 10.10.2022, в пункті 9 Реквізити Сторін якого назва Орендаря ТОВ «ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019». - Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів від Орендодавця ПП «Кіфа» щодо SCANIA R400, СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ СІДЛОВИЙ ТЯГАЧ держ номер АЕ2942ТЕ та причеп KRONE SDC 27 державний номер АЕ6562XF, у яких в графі «Власність» (С.4) зазначено «b не є власником». 2. У складі тендерної пропозиції учасником щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надано: - Довідка на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, п. 8 якої зазначено складальника меблів Носмаченка Дмитра Миколайовича, в той час як відповідно до договору цивільно-правового характеру № 2 від 01.02.2023 укладено з Носаченком Дмитром Миколайовичем; - договори цивільно-правового характеру від 01.02.2023 на працівників, в яких у пункті 1.1. «Замовник доручає, а Підрядник бере на себе обов’язок…», в той час як, сторони в преамбулі договору визначені як «Замовник» та «Виконавець». Крім того, вказані договори з водіями Хворостян І.О. та Гаркуша С.О. не містять паспортних даних виконавців. 3. У складі тендерної пропозиції учасником щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано Договір поставки № 20/09/22 від 20.09.2022, в якому у пункті «3.1. Загальна сума договору складає 76 152,00 грн. з ПДВ», що не відповідає специфікації і накладній № 0074 від 30.09.2022р. та інформації, зазначеній у наданій учасником довідці про наявність аналогічного досвіду (вих. № 2.3 від 19.05.2023), а саме зазначена сума 60 000,00 грн. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження повноважень службової (посадової) особи, яка підписує документи (завіряє копії) тендерної пропозиції та/або договір, укладений за результатами торгів, надано Протокол № 1 від 15 лютого 2017 року, де рішенням засновників ТОВ «Меблева компанія «Меблібуд» обрали Соскова Павла Борисовича директором Товариства, в той час як, наказ № 1 від 12.01.2018 про призначення директором Соскова Павла Борисовича, в якому не визначено підставу для такого призначення. 5. У складі тендерної пропозиції учасником не надано заповнену таблицю з параметрами запропонованого ним товару та вказаним в тендерній документації технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі, в той час як відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення таблиці у повному обсязі за формою визначеною даним пунктом тендерної документації. 6. В складі тендерної пропозиції учасником не надано протокол випробувань на вміст радіоактивних речовин в ЛДСП (з якого буде виготовлено товар) від випробувальної лабораторії (та/або центру) уповноваженої (акредитованої) на проведення радіометричних досліджень. Показники вмісту радіонуклідів не повинні перевищувати граничні норми зазначені в Державних гігієнічних нормативах «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини» наказ МОЗ України від 31.10.2005 №573, в той час як, наявний протокол випробувань на вміст радіоактивних речовин в ЛДСП № 2074 від 23 червня 2021 р не містить радіометричні дослідження питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації; 7. У складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у пункті 6 розділу ІІІ ТД учасник надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар № 12.2-18-1/19161 від 28.08.2019 не в повному обсязі, відсутня друга сторінка висновку та додаток не у повному обсязі. 8. У складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у пункті 6 розділу ІІІ ТД учасник надав Звіт за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції № 3715 від 28.05.2020 р. не в повному обсязі, відсутній додаток до вказаного звіту. 9. У складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником учасник надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де об’єктом експертизи є вироби полімерні (згідно з додатком до Висновку) № 12.2-18-1/15227 від 08.07.2020, в той час як відповідно до пункту 6 розділу ІІІ ТД, вимагається надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали з яких виготовлено товар (фурнітуру). 10. У складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у пункті 6 розділу ІІІ ТД, учасником надано: лист (Вих № 2.21 від 09.03.2023р.) щодо найменування виробника використаних матеріалів та країни походження зазначених матеріалів при виробництві запропонованого товару, в якому зазначено «- Кромка ТМ «Polkemic» (Польща)», що не відповідає інформації з висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколу випробувань на крайку ПВХ, в яких виробником зазначено ТОВ «КРОМАГ» (Україна). 11. У складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав довідку (вих № 2.1 від 09.03.2023 р.) щодо забезпечення гарантійного обслуговування товару на термін експлуатації товару не менше ніж 24 місяці, в той час як, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції технічного паспорту лавки пунктом 1 розділу «Гарантійні зобов’язання» зазначено, що «Продавець зобов’язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів (м’яких меблів) протягом гарантійного терміну, який становить 12 місяці з дня придбання товару або якщо не зазначено дати продажу, то від дати виготовлення», що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. 12. У складі тендерної пропозиції учасником надано Детальний опис товару (лавки) та технічний паспорт лавки, відповідно до яких зазначено, що – «каркас лави має бути виготовлений із сталевої квадратної труби січенням 20х20 мм, товщиною не менше 1,2 мм., Конструкція лави повинна бути стійкою та міцною (опора повинна бути підсилена вставками з листового металу)» в той час як, технічним завданням, визначеним Замовником у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається надання детального опису та технічного паспорту яким має зазначатися товар з конкретними технічними складовими такого товару зокрема в частині розмір та виду труби, міцності, опори, фарби та інших технічних складових (параметрів). У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 40 Постанови 1178, пропонуємо: 1. В частині наявності матеріально технічної бази: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправленого договору оренди транспортних засобів № 10/10-23А від 10.10.2022 в частині реквізитів щодо назви Орендаря (п. 9 договору оренди) відповідно до додаткової угоди (тощо) або надати інші документи, що свідчать про наявність (володіння та користування) учасником транспортними засобами відповідно до умов додатку 1 тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання правовстановлюючих документів щодо транспортних засобів SCANIA R400, СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ СІДЛОВИЙ ТЯГАЧ держ номер АЕ2942ТЕ та причеп KRONE SDC 27 державний номер АЕ6562XF або надати інші документи, що свідчать про право власності інших транспортних засобів, які наявні у учасника та відповідають вимогам додатку 1 тендерної документації; 2. В частині надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправленої (або нової) довідки на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації частині вірного зазначення прізвища працівника – Носаченко Д.М.; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправлених (або нових) договорів цивільно-правового характеру укладених з працівниками учасника, в частині назви сторони вказаних договорів (п. 1.1. договорів) та паспортних даних працівників; 3. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання виправленого Договору поставки № 20/09/22 від 20.09.2022 в частині узгодження ціни такого договору з специфікацією та видатковою накладною або надати належним чином оформлені документи що свідчать про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що відповідають вимогам п. 3 додатку 1 тендерної документації; 4. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання належним чином оформленого наказу про призначення керівника Соскова П.Б. відповідно до Протокол № 1 від 15 лютого 2017 року; 5. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання заповненої таблиці з параметрами запропонованого учасником товару та вказаними в тендерній документації технічним вимогам щодо предмету закупівлі відповідно до вимог (та за формою) передбачених пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації; 6. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання протокол випробувань на вміст радіоактивних речовин в ЛДСП (з якого буде виготовлено товар) від випробувальної лабораторії (та/або центру) уповноваженої (акредитованої) на проведення радіометричних досліджень, що містить показники вмісту радіонуклідів, які не повинні перевищувати граничні норми зазначені в Державних гігієнічних нормативах «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини» відповідно до наказу МОЗ України від 31.10.2005 №573; 7. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання у повному обсязі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар № 12.2-18-1/19161 від 28.08.2019, зокрема, другу сторінку та всіх сторінок додатку; 8. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Звіту за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції № 3715 від 28.05.2020 р. в повному обсязі – в тому числі додатку, передбаченого вказаним Звітом; 9. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали з яких виготовлено товар, а саме – фурнітуру; 10. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання довідки щодо найменування виробника використаних матеріалів та країни походження зазначених матеріалів при виробництві запропонованого товару, зокрема, на кромку (крайку) виробником якої є ТОВ «КРОМАГ» (Україна), або надання діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кромку (крайку) ТМ «Polkemic» (Польща); 11. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання технічного паспорту на запропонований товар (лавки) з гарантійним обслуговуванням такого товару на термін експлуатації - не менше ніж 24 місяці; 12. Усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання детального опису товару (лавки) та технічний паспорт на товар (лавки), відповідно до яких з конкретними технічними складовими такого товару, в тому числі, в частині розмір та виду труби, міцності, опори, фарби та інших технічних складових (параметрів), тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.