Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
номенклатурна позиція: 39512000-4 Постільна білизна
ID закупівлі: 0e380247bd804ace90b520a52be81f54
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 638 860,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 192 777,00 UAH |
| Замовник: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
| ЄДРПОУ: | 41220556 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каліновський Віталій Вікторович |
| Телефон: | +380444810541 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ,Київ, вул. Святошинська, 27 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 11.1. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі в якому зазначається інформація про перелік наявного технологічного обладнання для виконання замовлення із зазначенням його типу, класу і марки. Підпунктом 11.2. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці надаються копії документів, що підтверджують наявність вказаного технологічного обладнання для виконання замовлення. У складі тендерної пропозиції Учасника зокрема надано: - лист від 10.05.2023 № 28 з інформацією про перелік наявного технологічного обладнання в якому у тому числі зазначено, інформацію про ПК (персональний комп’ютер) марки ASUS; - видаткова накладна №3 від 01 грудня 2019 р. про наявність ПК ASUS. Проте, слід зазначити, що інформація яка вказана у лист від 10.05.2023 № 28, щодо ПК (персональний комп’ютер) марки ASUS, відрізняється від інформації, що зазначена у видатковій накладній №3 від 01 грудня 2019 р. про наявність ПК ASUS. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - належним чином оформлену довідку у відповідності до вимог підпункту 11.1. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпунктом 13.1. пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору (договорів), дати укладання договору (договорів), інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації наведеної у довідці надати зокрема: - оригінал відгуку (відгуків), що виданий Замовником з яким було укладено договір (договори), що наведений у довідці із зазначенням дати і номеру договору (договорів), інформації про повноту та вчасність виконання договору (договорів), стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості товару. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного (аналогічних) договору (договорів). є підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника/ У складі тендерної пропозиції Учасника зокрема надано - лист від 10.05.2023 № 38 з інформацією про виконання аналогічного договору, у тому числі договору постачання від 03.07.2022 № 03/08, який укладено між Учасником та ТОВ «АТ-ІНЖИНІРІНГ»; - лист-відгук від 08.08.2022 № 127, який надано Учасникові ТОВ «АТ-ІНЖИНІРИНГ». Проте, слід зазначити, що інформація щодо дати укладання договору в листі від 10.05.2023 № 38 про виконання аналогічного договору відрізняється від інформації щодо дати укладання договору у листі-відгуку від 08.08.2022 № 127 Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі та оригінал відгуку у відповідності до вимог підпункту 13.1 пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання відомостей про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1). Приміткою Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори, надаються банківські послуги та всіх відкритих рахунків учасника. Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання оригіналу довідок (-ок) про відкриття рахунків виданих банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) обслуговується, відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідки надаються кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками. Оригінал довідки (листа) уповноваженого державного контролюючого органу про перелік відкритих рахунків учасника у банках. Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної страхової гарантії/електронної банківської гарантії. У складі тендерної пропозиції учасника зокрема надано: - відомості про учасника; - гарантію №BG/UA/03-2-02673 від 16.05.2023 № 3395/03-2, яка видана Учаснику АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК». Проте слід зазначити, що у відомостях про учасника відсутня інформація про АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», який надав гарантію №BG/UA/03-2-02673 від 16.05.2023 № 3395/03-2 Учаснику, а також відсутня довідка з банку про відкриття рахунків у зазначеній банківській установі. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1), з урахуванням вимог зазначених у Додатку 1 до тендерної документації; - оригінал довідки від АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», з урахуванням вимог зазначених у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Пунктом 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 11.1. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі в якому зазначається інформація про перелік наявного технологічного обладнання для виконання замовлення із зазначенням його типу, класу і марки. Підпунктом 11.2. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці надаються копії документів, що підтверджують наявність вказаного технологічного обладнання для виконання замовлення. У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема: - довідку з інформацією про перелік наявного технологічного обладнання для виконання замовлень в якій у тому числі зазначено інформацію про наявність складських, виробничих приміщень та офісних приміщень, наявність транспортних засобів; - підтверджуючі документи, а саме видаткові накладні – № КВ00000436 від 03 квітня 2014, № КВ00000528 від 23 квітня 2014, № КВ00001479 від 22 жовтня 2014, що підтверджує наявність власного технологічного обладнання. Проте, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутні підтверджуючі документи щодо наявності складських, виробничих приміщень та офісних приміщень, транспортних засобів, які зазначені в наданій Учасником довідці про перелік наявного технологічного обладнання для виконання замовлень Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.