Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-05-2023, 00:00
39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (облаштування споруд цивільного захисту )
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 610 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
| ЄДРПОУ: | 40702912 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Сафронова |
| Телефон: | +380487069772 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
3 |
1. В Тендерній документації вимагалаось: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній пропозиції учасника зазначено 90 днів, що не відповідає умовам ТД. 2. Додатком 4 до ТД, у Технічному опису встановлені вимоги до товару: Ковдра Розмір:1000*1400мм. Також вимагалось надання Копії сертифікату якості та декларації про відповідність на товар. У складі пропозиції присутній С Е Р Т И Ф І К А Т (П А С П О Р Т) Я К О С Т І №3 від 01.05.2023р. Найменування Товару: Ковдра, Подушка дитяча, Комплект постільної білизни, в якому зазначена Ковдра розмір: 100*1450см, що не відповідає встановленим у Технічному опису вимог до товару. 3. Додатком 4 до ТД вимагалось надання Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатів відповідності на відповідність матеріалів вимогам діючого санітарного законодавства: картон з сферою застосування «транспортування і зберігання товарів народного вжитку». У складі тендерної пропозиції присутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на картон, але сфера застосування не відповідає умовам Додатку 4 до ТД.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Керуючись пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, та пунктом 8 розділу 5 тендерної документації, від учасника вимагається усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, у строки, визначені чинним законодавством Уповноваженою особою комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЗЛАТНІК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" (далі – учасник), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Відповідно до п. 4 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В наданій учасником тендерній пропозиції, відповідно до п. 1 строк дії пропозиції дійсний протягом 90 днів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати інформацію про ціну (Додаток №1 до ТД) дійсну протягом 90 (дев’яноста) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. Відповідно до пп. 3.2 п. 3 Додаток 2 до ТД «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців: Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі» На виконання цієї вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції не надав зазначену довідку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі»
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.