Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-05-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 342 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01981477 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Захарченко Людмила Михайлівна |
Телефон: | 380978834039 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42000, Україна, Сумська область,Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 |
6 |
Шановний Учасник, за вимогою ТД Замовника в Технічній специфікації в п.2 зазначено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції документи, які свідчать про якість товару та висновок державної СЕЕ щодо товару, виданий виробникові/Учаснику (надається у вигляді кольорової сканкопії). Згідно з пунктом 40 Особливостей, просимо усунути невідповідності вашої пропозиції, а саме завантажити в систему відповідні документи щодо наступних товарів: 1). Стілець ІЗО чорний; 2). Табурет Софі хром; 3). Крісло Комфорт-Нью.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
В зв’язку зі скороченням обсягів видатків на здійснення закупівлі та згідно чинного законодавства, а саме підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-07-2023, 11:02
Період оскарження:
з 05-07-2023, 11:10 по 16-07-2023, 00:00
Документи: