Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 01-05-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-24-002700-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 39830000-9: Продукція для чищення (Пральна композиція). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 479 420,94 (шість мільйонів чотириста сімдесят дев’ять тисяч чотириста двадцять грн. 94 коп.). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 194 382,00 (сто дев’яносто чотири тисячі триста вісімдесят дві грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 479 420,94 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 194 382,00 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чорний Олексій Сергійович |
Телефон: | 380443097511 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
9 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 11.05.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. ---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-24-008231-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ТАБЕКС ІНВЕСТ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ТАБЕКС ІНВЕСТ", а саме: 1) Відповідно пропозиції ТОВ "ТАБЕКС ІНВЕСТ" до постачання запропоновано продукцію яка виготовляється на замовлення відповідно договору 25/04-2023 від 25.04.2023, зокрема за технічним завданням ТЗ 25/04-2023-01 від 25.04.2023, отже пропозиція не містить документів на запропоновану до постачання продукцію в порушення вимог пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 та пп. 2.2 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 1.1.1 пп. 1.1 п. 1 та пп. 2.2 п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД: «1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: 1.1.1.Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006, із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії завірені належним чином, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: сертифікату експертизи типу, протокол (у тому числі протокол випробувань), який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), мають бути видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. 2.2. Надатикопіювисновкусанітарно-епідеміологічноїекспертизи дійсного на кінцеву дату подання пропозиції.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу надати належно оформлені документи відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олексій ЧОРНИЙ
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 16.05.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. ---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-24-008231-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", а саме: 1) На вимогу пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ ТД учасник надав банківську гарантію, яка не відповідає додатку 5 ТД в частині однієї з підстав не повернення забезпечення, а саме: «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» тоді як має бути: «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абз. 14 п. 44 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». В зв’язку з чим необхідно в установленому порядку внести відповідні зміни до банківської гарантії. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ ТД: «2.1. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 194 382,00 (сто дев’яносто чотири тисячі триста вісімдесят дві грн. 00 коп.) Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником. Випадки, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, відповідно до положень ст. 25 Закону з урахуванням вимог додатку 5 ТД. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику відповідно положень ст. 25 Закону з урахуванням вимог додатку 5 ТД. В разі звернення учасника відповідно ч. 5 ст. 25 Закону, учасник надає таке звернення поштою на адресу Замовника: м. Київ, вул. Уманська, 8, юридичний відділ» Додаток 5 ТД: «І. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає Банківська установа (банк): Забезпечення тендерної пропозиції має відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції відповідно додатку 5 ТД та заповнене відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених наказом Міністерстварозвиткуекономіки,торгівлі та сільськогогосподарства України14 грудня 2020 року № 2628 та вимогам тТД. Термін дії (Дата закінчення строку дії гарантії) повинен бути не менше ніж 120 днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно) ФОРМА Забезпеченнятендерноїпропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разінеобхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місцескладання ________________________________________________________ Повненайменування гаранта ____________________________________________________ Повне найменування принципала _________________________________________________ __________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціараФілія «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 41022900, юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049, (відомості про юридичну особу: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", код ЄДРПОУ 40075815). Сума гарантії _____________________________________________________________________ Назвавалюти, у якійнадаєтьсягарантія ______________________________________________ Дата початку строку діїгарантії (набраннячинності) __________________________________ Дата закінчення строку діїгарантії, якщожодна з подій, передбачених у пункті 4, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведенняконкурентноїпроцедуризакупівлі____________________ Інформаціящодотендерноїдокументації ______________________________________ Відомості про договір, відповідно до якоговидаєтьсягарантія банком, страховою організацією, фінансовоюустановою (у разінаявності) ___________________________________ 2.Цягарантіязастосовується для цілейзабезпеченнятендерноїпропозиції/пропозиціїучасникапроцедуризакупівлівідповідно до Закону України «Про публічнізакупівлі» (далі - Закон). 3. За цієюгарантією гарант безвідкличнозобов’язанийсплатитибенефіціару суму гарантіїпротягом 5 робочих/банківськихднівпісля дня отримання гарантом письмовоївимогибенефіціара про сплатусумигарантії (далі - вимога). Вимоганадаєтьсябенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку діїгарантії. Вимогаможе бути передана через банк бенефіціара, якийпідтвердитьавтентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірністьпідписів та печатки бенефіціара (у разінаявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), щопідписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватисякопіямидокументів, засвідченихбенефіціаром та скріпленихпечаткоюбенефіціара (у разінаявності), щопідтверджуютьповноваження особи (осіб), щопідписала(и) вимогу. Вимога повинна міститипосилання на дату складання/видачі і номер цієїгарантії, а такожпосилання на одну з таких умов (підстав), щопідтверджуютьневиконання принципалом своїхзобов’язань, передбаченихйого тендерною пропозицією/пропозицією: Відкликаннятендерноїпропозиції/пропозиції принципалом післязакінчення строку їїподання, але до того, як сплив строк, протягомякоготендерніпропозиції/пропозиціївважаютьсядійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпеченнявиконання договору про закупівлюпісляотриманняповідомлення про намірукластидоговір про закупівлю, якщонадання такого забезпеченняпередбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцемпроцедуризакупівлідокументів, щопідтверджуютьвідсутністьпідстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абз. 14 п. 44 Особливостей у строк, що не перевищуєчотиридні з датиоприлюднення в електроннійсистемі закупівель повідомлення про намірукластидоговір про закупівлю. 4. Строкомдіїгарантії є період з дати початку діїгарантії до датизакінченнядіїгарантії (включно) або до настанняоднієї з таких подійзалежновід того, щонастанераніше: Сплатабенефіціарусумигарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта відзобов’язань за цієюгарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настанняоднієї з обставин, щопідтверджуєтьсявідповідноюінформацією, розміщеною на вебпорталіУповноваженого органу, а саме: закінчення строку діїтендерноїпропозиції/пропозиції та забезпеченнятендерноїпропозиції/пропозиції, зазначеного в тендернійдокументації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцемпроцедуризакупівлі (крімпереговорноїпроцедуризакупівлі); відкликання принципалом тендерноїпропозиції/пропозиції до закінчення строку їїподання; закінчення тендеру в разінеукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерніпропозиції / пропозиції. 5. У разідостроковогозвільнення гаранта відзобов’язань за цієюгарантієюзаявабенефіціара про звільнення гаранта відзобов’язань за цієюгарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовомуносії, підписанапредставником(ами) бенефіціара і скріпленапечаткоюбенефіціара (у разінаявності), щопідтверджуєповноваження особи (осіб), щопідписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у форміелектронного документа, підписанапредставником(ами) бенефіціара з накладеннямкваліфікованогоелектронногопідписупредставника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом іззасвідченимикваліфікованимелектроннимпідписомпредставника(ів) бенефіціаракопіямидокументів, щопідтверджуютьповноваженняпредставника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієїгарантіїможуть бути внесені в установленномузаконодавством порядку, післячого вони стаютьневід’ємноючастиноюцієїгарантії. 7. Цягарантіянадаєтьсявиключнобенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цієюгарантієюрегулюються законодавствомУкраїни. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаромобмежуються сумою гарантії. Цюгарантіюнадано в форміелектронного документа та підписано шляхом накладаннякваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованоїелектронної печатки (у разінаявності), щоприрівняні до власноручногопідпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщогарантіянадається в електроннійформі). Уповноважена(ні) особа(и) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікованийелектроннийпідпис) » 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу надати відповідні документи або виправлені відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олексій ЧОРНИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.