Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Код за ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Київ. пл. Солом’янська, 1 Кількість: 40 (найменувань), у тому числі: № з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість 1. Тарілка кругла 15 см шт. 72 2. Тарілка кругла 17,5 см шт. 54 3. Тарілка кругла 20 см шт. 246 4. Тарілка кругла 22,5 см шт. 96 5. Салатник 11*5 см (240 мл) шт. 72 6. Салатник 15*4,5 см (400 мл) шт. 54 7. Салатник 9,8 см (200 мл) шт. 6 8. Тарілка для пасти 25 см шт. 24 9. Тарілка овальна 24 см шт. 12 10. Тарілка овальна 29,5 см шт. 5 11. Тарілка овальна 34 см шт. 7 12. Блюдо овальне 28*15,6 см шт. 6 13. Блюдо прямокутне 22*13 см шт. 21 14. Бульйонна чашка 360 мл шт. 252 15. Чашка чайна 250 мл шт. 24 16. Блюдце овальне 17*12,5 см шт. 24 17. Чашка чайна 150 мл шт. 24 18. Блюдце 14 см шт. 24 19. Чайник 750 мл “Cafe time” (або еквівалент) шт. 3 20. Молочник 40 мл “Cafe time” (або еквівалент) шт. 6 21. Молочник 90 мл “Cafe time” (або еквівалент) шт. 3 22. Соусник 7,5*3,5 см (80 мл) “Aspen” (або еквівалент) шт. 6 23. Креманка 270 мл “FLAMENGO” (або еквівалент) шт. 6 24. Креманка 40 мл "VERSATILE" (або еквівалент) шт. 12 25. Глечик 1,3 л шт. 4 26. Склянка висока 270 мл шт. 202 27. Набір для спецій (3 предмети) “Elara” (або еквівалент) шт. 6 28. Серветниця 10*6*4 см “Bistro” (або еквівалент) шт. 6 29. Ложка столова шт. 228 30. Виделка столова шт. 300 31. Ніж столовий шт. 198 32. Ложка для чаю шт. 78 33. Ніж кухарський 200 мм шт. 2 34. Кошик овальний 250*190*80 мм шт. 2 35. Кошик овальний 190*130*70 мм шт. 1 36. Дошка обробна 400*300*15 мм шт. 2 37. Дошка зі сланцю 26,5*16,2 см шт. 2 38. Дошка зі сланцю з кришкою d 10,5 см шт. 1 39. Дошка для подачі кругла темна d 30 см шт. 1 40. Дошка обробна кругла зі стічним жолобом d 250 мм шт. 2 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 152 412,00 грн. з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.03.2023 року. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 17.03.2023 до 23:59 год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). 13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
ID закупівлі: bc70afbd34404365a4331ee8cc668664
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 152 412,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
ЄДРПОУ: | 08751177 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Контактна особа: | Леся Барановська |
Телефон: | +380966881605 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, м. Київ,м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.