Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
ID закупівлі: a579b197cc9e4e069fe219f23d4cf63a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Новояворівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44008653 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гула Ольга Іванівна |
Телефон: | +380680555881 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81053, Україна, Львівська область,місто Новояворівськ, вул.Шевченка Т., будинок 2 |
6 |
Шановний учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні такі невідповідності. Згідно до тендерної документації Розділ 3 пункт 9 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.Учасник повинен надати у складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, в разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній лист-згода від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель. В Додатку № 1 до тендерної документації вимагається для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати скановану копію договору з усіма додатками до нього про поставку лавок Замовникам державної або комунальної форми власності за 2022 рік або 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку лавок з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) (можуть подаватись копії договорів, що виконується). Учасник надав лист-відгук, однак в тексті номер договору не відповідає номеру договору вказаному в довідці і наданих учасником скан копіях договору. Тому просимо протягом 24 годин виправити встановлені невідповідності та надати лист-згоду і відкоригований лист-відгук.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.