Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected]; З питань, які стосуються технічної специфікації - Карюхіна Ірина Олегівна, провідний економіст ВМТП, тел. 0633222625, e-mail: [email protected] Вид предмета закупівлі: товар. Конкретна назва предмета закупівлі: Мітла березова Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування - за кодом ДК 021:2015 – «39220000-0». Кількість товарів, робіт послуг: 3000 штук Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Транспортна 4, склад №1 ВМТП (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 року, протягом 5 робочих днів з дня отримання Заявки від Покупця. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки конкретної партії Товару та отримання від Постачальника належним чином оформленого рахунку. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 66 250,00 (шістдесят шість тисяч двісті п`ятдесят грн 00 коп) грн без ПДВ. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.03.2023 о 15-00 год. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен, бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з роботами (послугами, товарами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
ID закупівлі: 4fa45738b4f046d589284037a4c660bd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 66 250,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
Телефон: | 0487388177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог п.4 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник, для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, з метою перевірки реєстраційних дій в частині внесення змін до установчих документів юридичної особи, повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) згідно законодавства (виданий (сформований) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене 23.02.2022 року. В порушення цих вимог, Учасником надано витяг з ЄДРПОУ з сервісу моніторінгу реєстраційних даних українських компаній Опендатабот. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.