Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
ID закупівлі: df2d8da45f9241b5bd137c42858bd285
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 620 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Городоккомунсервіс" |
ЄДРПОУ: | 37431796 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Якубовська Людмила Петрівна |
Телефон: | +380985153632 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32000, Україна, Хмельницька область,місто Городок, вул.Шевченка 40 а |
2 |
13.02.2023 код оголошення UA-2023-02-13-009814-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015:39350000-0: Каналізаційне обладнання (Прочистна установка високого тиску). Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю код ДК 021:2015:39350000-0: Каналізаційне обладнання (Прочистна установка високого тиску) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" (35390910); Відповідно до п.37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" (35390910) в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015:39350000-0: Каналізаційне обладнання (Прочистна установка високого тиску) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимог пп. 6.4.6. п.4 Розділу VI тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" (35390910) відсутній вказаний лист, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій детальний опис основних технічних характеристик товару з вказівкою повної назви товару, виробника та країни походження товару, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(фото та опис предмета закупівлі). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" (35390910) міститься Лист технічні та інші вимоги до предмета закупівлі (файл «Додаток 2 технічне завдання.pdf») в якому учасник ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" (35390910) зазначив технічні так якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується до постачання, однак вказаний лист не містить інформацію щодо назви та виробника товару, а також фото предмета закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом завантаження в електронну систему закупівель Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. 2. Завантажити оновлений Лист технічні та інші вимоги до предмета закупівлі відобразивши у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації інформацію щодо назви та виробника товару, а також фото предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.