Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-02-2023, 00:00
ID закупівлі: df1a5f445fb24fd58178105d65220768
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 45 435,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ |
ЄДРПОУ: | 21661556 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ombudsman.gov.ua/ |
Контактна особа: | Дзюба Уляна Вікторівна |
Телефон: | 380442532150 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область,Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8 |
0 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 14-02/23 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини м. Київ 14.02.2023 ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем ФОП Шаповаловою В.О. (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі жалюзі та ролетів тканинних з монтажем (ДК 021:2015 39515000-5 Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі) за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю [ID: UA-2023-02-06-001803-a] (далі - Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Розгляд питання № 1. Секретаріатом Уповноваженого 06 лютого 2023 року були оголошені торги на закупівлю жалюзі та ролетів тканинних з монтажем (ДК 021:2015 39515000-5 Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі) за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю [ID: UA-2023-02-06-001803-a]. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей, які були виявлені в тендерній пропозиції Учасника, а саме: в документі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» не розмежовані технічні та якісні характеристики до окремих частин предмета закупівлі (жалюзі та ролети), що не в повній мірі відповідає умовам Тендерної документації Замовника, проте ця невідповідність не призводить до зміни вартості та предмету закупівлі в цілому. Учаснику необхідно усунути невідповідність в тендерній пропозиції, шляхом підвантаження оновленої інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі жалюзі та ролетів тканинних з монтажем (ДК 021:2015 39515000-5 Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі) за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю [ID: UA-2023-02-06-001803-a]. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель Уляна ДЗЮБА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.